سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نتایج دیدار‌های برگشت دور دوم پلی آف لیگ قهرمانان اروپا/ تیم‌های فوتبال سلتیک و گالاتاسرای غایبان بزرگ لیگ قهرمانان

دیدار‌های برگشت دور دوم پلی آف لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۱/۲۲ امشب با برگزاری چند دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار‌های برگشت دور دوم پلی آف لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و تیم های صعود کننده حریفان خود را در دور سوم پلی آف شناختند. تیم های فوتبال سلتیک و گالاتاسرای با شکست مقابل حریفان خود (تیم های فوتبال میتیولن و آیندهوون) در دور دوم پلی آف لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند.

نتایج دیدار‌های برگشت دور دوم پلی آف لیگ قهرمانان اروپا

نفتچی آذربایجان صفر - المپیاکوس یونان یک

تیم فوتبال المپیاکوس یونان توانست در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت با نتیجه ۲ بر صفر تیم فوتبال نفتچی آذربایجان را شکست دهد و به دور سوم پلی آف لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند.

گالاتاسارای ترکیه یک - آیندهوون هلند ۲

تیم فوتبال آیندهوون هلند در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت توانست با نتیجه ۷ بر ۲ تیم فوتبال گالاتاسارای ترکیه را شکست دهد و به دور سوم پلی آف لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند.

لودوگورتس بلغارستان ۳ - مورای اسلوونی یک

تیم فوتبال لودوگورتس بلغارستان در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت توانست با نتیجه ۳ بر یک تیم فوتبال مورا اسلوونی را شکست دهد و به دور سوم پلی آف لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند.

یانگ بویز سوئیس ۳ - اسلووان براتیسلاوای اسلواکی ۲

تیم فوتبال یانگ بویز سوئیس در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت توانست با نتیجه ۳ بر ۲ تیم فوتبال اسلووان براتیسلاوا اسلواکی را شکست دهد و به دور سوم پلی آف لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند.

اسپارتا پراگ جمهوری چک ۲ - راپید وین اتریش صفر

تیم فوتبال اسپارتا پراگ جمهوری چک در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت توانست با نتیجه ۳ بر ۲ تیم فوتبال راپید وین اتریش را شکست دهد و به دور سوم پلی آف لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند.

ستاره سرخ صربستان ۵ - غیرت قزاقستان صفر

تیم فوتبال ستاره سرخ صربستان در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت توانست با نتیجه ۶ بر ۲ تیم فوتبال غیرت قزاقستان را شکست دهد و به دور سوم پلی آف لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند.

میتیولن دانمارک ۲ - سلتیک اسکاتلند یک

تیم فوتبال میتیولن دانمارک در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت توانست با نتیجه ۳ بر ۲ تیم فوتبال سلتیک اسکاتلند را شکست دهد و به دور سوم پلی آف لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند.

کلوژ رومانی ۲ - لینکولن رد جبل الطارق صفر

تیم فوتبال کلوژ رومانی در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت توانست با نتیجه ۴ بر یک تیم فوتبال لینکولن رد جبل الطارق را شکست دهد و به دور سوم پلی آف لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند.

شریف مولداوی ۳ - آلاشکرت ارمنستان یک

تیم فوتبال شریف مولداوی در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت توانست با نتیجه ۴ بر یک تیم فوتبال آلاشکرت ارمنستان را شکست دهد و به دور سوم پلی آف لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند.

برنامه بازی‌های دور سوم پلی آف لیگ قهرمانان اروپا


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.