سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کووید ۱۹ در بیجار افتتاح شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیجار گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونای دلتا در جامعه اولین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کووید ۱۹ در حسینیه شهر بیجار افتتاح و آماده ارائه خدمات است.

گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، امیر مرسا رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیجار اظهار داشت: در راستای سرعت بخشیدن به واکسیناسیون گروه‌های هدف کرونایی، اولین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کووید ۱۹ در حسینیه شهر بیجار که در مرکز اقتصادی واقع است با تجهیز و همکاری هیات امنا، آماده ارایه خدمات واکسن کرونا است.

او افزود: از همشهریان گرامی تقاضا می‌کنیم که بر اساس گروه‌های سنی اعلام شده، ابتدا نسبت به ثبت نام در سایت salamat.gov.ir اقدام و سپس بر اساس نوبت دهی و پیامک دریافت شده، با به همراه داشتن کارت ملی، برای دریافت واکسن مراجعه نمایند.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیجار اضافه کرد: یادآوری می‌کنیم که مراکز شهری بیجار شماره یک، ۲ و سه بهداشت و درمان شهرستان نیز بصورت همزمان تزریق واکسیناسیون برای مراجعین سنین اعلامی را انجام می‌دهند.

مرسا تاکید کرد: پیشاپیش از همکاری و همراهی و صبوری همشهریان ارجمند، کمال تشکر و قدردانی را داریم و تقاضامندیم عموم مردم، با استفاده از یک الی ۲ ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از حضور در اجتماعات و دورهمی‌های خانوادگی، حتی پس از دریافت واکسن، زنجیره شیوع این بیماری مهلک و خطرناک را قطع کنند.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.