سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از چهار زوج جوان با ازواج آسان در سیروان

مراسم تجلیل از چهار زوج جوان با ازواج آسان در سیروان برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، با حضور رحیمی مقدم فرماندار، حجت الاسلام والمسلمین تعمیرکاری جانشین امام جمعه محترم شهرستان، عباس زاده مسئول ورزش و جوانان و برخی از اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان از چهار زوج با مهریه ۱۴ سکه و بدون برگزاری مراسم در ایام کرونا طی مراسمی تجلیل بعمل آمد.

در ابتدای مراسم عباس زاده مسئول ورزش و جوانان سیروان گفت :پس از ۱۵ سال در سال ۹۹ پنج درصد به آمار ازدواج اضافه شده و سه درصد از آمار طلاق در کشور کاسته شده است که این امر به دلیل کاهش تجملات و توقع بی جای خانواده‌ها بوده است.

او  افزود: به بهانه سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) اداره ورزش و جوانان با همکاری معاونت امور جوانان اداره کل و براساس مصوبات جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان تصمیم براین شد از زوجینی که با ساده‌ترین و آسان‌ترین نوع مراسم ازدواج را برگزار نموده اند تجلیل بعمل آید.

 در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین تعمیرکاری ضمن تبریک اعیاد پیش رو اظهار داشت:زندگی سراسر ساده و بی آلایش امامان باید سرلوحه زندگی تمامی مسلمان باشد تا کمترین آسیب به زندگی آن‌ها وارد شود. وی در ادامه به زوجین جوان ورزش کردن را توصیه کرده و گفتند، داشتن جسم و روح سالم که با ورزش کردن بدست می‌آید تفاهم در زندگی را بیشتر می‌کند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.