سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش بودجه شهربابک

فرماندار شهربابک گفت: با افزایش اعتبارات شهرستان به ۱۲۰ میلیارد تومان در سال جاری، امکان اتمام و انجام پروژه‌های عمرانی و خدماتی نیز در شهرستان افزایش می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، قاسم شمسی فرماندار شهربابک در جلسه‌ شورای اداری این شهرستان ضمن تبریک فرارسیدن عید غدیر، یاد امام خمینی (ره) و آیت‌الله طالقانی اولین امام جمعه‌ ایران را گرامیداشت و از زحمات حجت الاسلام انصاری امام جمعه و ستاد نماز جمعه‌ شهرستان تشکر کرد.

او افزود: نماز جمعه‌ شهرستان با توجه به جمعیت و میزان حضور نمازگزاران همیشه جزو سه شهرستان برتر در استان محسوب می‌شود و این استقبال حاصل تدین و درک بالای مردم شهرستان و زحمات امام جمعه و ستاد نماز جمعه‌ی شهرستان در تمامی ادوار گذشته است.

رئیس شورای اداری شهرستان شهربابک با اشاره به بحران آب در کشور، بیان کرد: شهرستان شهربابک در سال‌های اخیر با توجه به خشکسالی‌های پی در پی و کاهش شدید بارندگی، با کمبود جدی آب مواجه است خصوصا در برخی از روستا‌ها که در حال حاضر با حداقل امکان دسترسی به آب، شرایط سختی را می‌گذراند.

او تصریح کرد: مجموعه شهرستان باید با برنامه ریزی صحیح و همکاری و هماهنگی مسئولان و دست اندرکاران در به منظور کنترل وضعیت آب در شهرستان اقدام کند.

قاسم شمسی در ادامه در رابطه با افزایش اعتبارات شهرستان در سال جاری، گفت: با افزایش اعتبارات شهرستان به ۱۲۰ میلیارد تومان، امکان اتمام و انجام پروژه‌های عمرانی و خدماتی نیز در شهرستان افزایش می‌یابد همانطور که تاکنون ۳۲ میلیارد تومان به طور ویژه برای ساماندهی راه‌های روستایی تعیین شده است.

فرماندار شهربابک با توجه به فرارسیدن عید غدیر، از فراهم شدن ۲۴۰۰ بسته‌ی معیشتی توسط مجتمع مس شهربابک خبر داد و گفت: این بسته‌ها در دو روز آینده برای توزیع در اختیار سازمان‌ها و نهاد‌های حمایتی قرار می‌گیرد.

او همچنین از شرکت‌های اقماری فعال در شهرستان خواست در راستای ساماندهی مجموعه مصلی شهرستان اقدام کنند تا این مجموعه در خور مردم شهرستان و همجواری با شهدای گمنام، تکمیل شود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.