سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فوران بستری‌ها و فوتی‌های کرونا در مشهد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تعداد بستری‌ها و فوتی‌های کرونا در مشهد فوران کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی قلیان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به افزایش بسیار زیاد تعداد فوتی‌ها و بستری‌های کرونا در مشهد، گفت: در حال حاضر بیمارستان‌ها ظرفیت پاسخگویی دارند، اما اگر شیوع کرونا با این سرعت و وضع موجود پیش برود و بستری‌های مشهد روز به روز افزایش پیدا کند، قطعا از هفته آینده، پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها سخت خواهد شد.

او با بیان آخرین وضعیت کرونا در خراسان رضوی و مشهد، افزود: تعداد بستری و فوتی‌های کرونایی در مشهد فوران کرده است. در روز گذشته ۴۷۰ نفر در بیمارستان بستری شدند؛ بر این‌اساس مجموع بستری‌های کرونا در استان به ۱۶۷۲ نفر رسید که از این تعداد ۳۴۷ نفر در بخش مراقب‌های ویژه بستری هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: براساس آخرین آمار‌های دریافتی در روز گذشته ۳۰ بیمار کرونایی در خراسان رضوی فوت شدند.

قلیان همچنین در مورد واکسیناسیون گروه‌های جدید در سطح استان، بیان کرد: از امروز واکسیناسیون فرهنگیان به طور رسمی آغاز شده و این روند ادامه خواهد داشت؛ با آمادگی کلینیک صداوسیما، فردا مرکز واکسیناسیون خبرنگاران خراسان رضوی را نیز افتتاح خواهیم کرد. واکسیناسیون افراد دیابتی نیز از هفته آینده آغاز خواهد شد.

او  تصریح کرد: به طور میانگین در هر فاز ۶۰ هزار دوز به دانشگاه علوم پزشکی تحویل می‌دهند. امروز ۶۰ هزار دوز تحویل داده شده که فردا وارد مشهد خواهد شد.

منبع: ایسنا 

انتهای پیام//ف.ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.