سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصویب طرح تمدید مهلت جذب اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از تصویب طرح تمدید مهلت جذب اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، آرش زره‌تن لهونی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت : طرح تمدید مهلت جذب اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای به دستگاه‌های اجرایی اجازه می‌دهد که اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای (عمرانی) را تا پایان شهریور ماه جذب نمایند فرصتی در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار می‌دهد که چنانچه نتوانستند این اعتبارات را جذب نمایند (۲ ماه زمان آن تمدید شده) آن را برگشت نداده و تا پایان شهریور ماه این فرصت برای دستگاه‌های اجرایی تمدید شد.

او گفت : این طرح هفته گذشته در کمیسیون برنامه و بودجه تایید و تقاضای اولویت آن در جلسه علنی دیروز به تصویب رسید که امروز در صحن علنی مجلس توسط نمایندگان تصویب شد.

او با اشاره به اینکه قبلا پایان سال مالی و فرصت جذب اعتبارات تملک‌های سرمایه‌ای (عمرانی) تا پایان تیرماه بود، افزود: با تصویب این طرح این مهلت زمانی ۲ ماه افزایش یافته و از تیرماه به شهریورماه منتقل شده است.

زره‌تن لهونی، تصویب این طرح را فرصت بسیار خوبی برای دستگاه‌های اجرایی در راستای هزینه کرد اعتبارات عمرانی و اجرای پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی دانست .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.