سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتراف صهیونیست‌ها به هدف قرار گرفتن زیرساخت‌های عسقلان در نبرد شمشیر قدس

منابع صهیونیستی اعلام کردند موشک‌هایی که در جنگ اخیر از سوی غزه به شهرک‌های صهیونیست نشین اصابت کرده منجر به آسیب‌های زیادی در عسقلان شده است.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فلسطین الان، شبکه صهیونیستی «کان» اعلام کرد طی جنگ اخیر نوار غزه موشک‌های نقطه‌زن مقاومت زیر ساخت‌های خدماتی در شهرک صهیونیست نشین «عسقلان» را هدف قرار دادند و باعث تنگی نفس شهرک‌نشینان و سوزش در گلو و چشم آنان شدند.

این شبکه در ادامه اعلام کرد: همه این اتفاقات جدا از موشکی است که به مخزن سوخت در عسقلان اصابت کرده و موجب آتش‌سوزی در آن شد.

به نظر می‌رسد که حجم خسارت‌های وارده به رژیم صهیونیستی بسیار بیشتر از حجمی است که در رسانه‌های این رژیم اعلام می‌شود و تمام شدن زودهنگام جنگ ۱۲ روزه در مقایسه با جنگ‌هایی که در سال‌های گذشته به غزه تحمیل شد، می‌تواند گواه این مسئله باشد.

ظهر امروز نیز منابع صهیونیستی از وقوع آتش‌سوزی در شهرکی «سدیروت» خبر دادند، خبرگزاری‌های عبری زبان احتمال دادند این آتش‌سوزی‌ها می‌تواند بر اثر بالن‌های آتش‌زایی باشد که از سوی غزه به سمت اراضی اشغالی ارسال شده است.

پیش از این به دنبال پذیرش آتش‌بس، مقامات و رسانه‌های صهیونیستی به صراحت اعلام کردند که تل آویو بازنده این جنگ بوده است. روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» اعلام کرد تجاوز فعلی تل آویو علیه غزه تحت محاصره، به لحاظ برنامه‌ریزی و آمادگی بدترین عملیات نظامی رژیم صهیونیستی تاکنون بوده، این تصور که حماس می‌تواند پیروزی خود را اعلام کند برای صهیونیست‌ها غیر قابل باور است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.