سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات والیبال المپیک ۲۰۲۰؛

صدرنشینی موقت لهستان در گروه A

تیم ملی والیبال لهستان با پیروزی مقابل ونزوئلا در مسابقات المپیک توکیو، موقتا به صدر جدول گروه A صعود کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز در دومین بازی گروه A رقابت‌های والیبال المپیک، دو تیم لهستان و ونزوئلا به مصاف هم رفتند که لهستان موفق شد با نتیجه ۳ بر یک حریفش را شکست دهد.

تیم ملی لهستان با کارنامه‌ای از یک باخت (مقابل ایران با نتیجه ۳-۲) و یک برد (مقابل ایتالیا با نتیجه ۳- صفر) درحالی مقابل ونزوئلا قرار گرفت که این تیم هر دو بازی گذشته خود مقابل ژاپن و ایران را با نتیجه مشابه ۳ بر صفر واگذار کرده بود.

مردان ویتال هاینن در سومین بازی خود در رقابت‌های المپیک در ست‌های اول، دوم و چهارم با امتیاز‌های (۲۵-۱۶)، (۲۵-۱۳) و (۲۵-۱۵) را به سود خود رقم زدند.

در طرف مقابل ونزوئلا با کسب امتیاز (۱۸-۲۵) در ست سوم، به اولین ست برده خود در جریان رقابت‌های المپیک رسید.

در این بازی تیم ملی لهستان در مجموع ۹۳ پوئن شامل ۵۸ امتیاز حمله، ۵ دفاع، ۱۱ امتیاز سرویس و ۲۴ امتیاز از اشتباهات حریف به دست آورد. ونزوئلا هم ۶۹ پوئن شامل ۴۰ امتیاز حمله، ۴ امتیاز دفاع، ۴ امتیاز سرویس و ۲۱ امتیاز از اشتباهات بازیکنان حریف کسب کرد.

کامیل سمنوک بازیکن شماره ۱۶ لهستان با کسب ۲۴ پوئن، امتیاز آورترین بازیکن مسابقه شد. دنیل فایولا هم با ۱۳ پوئن، بیشترین امتیاز را برای تیم ملی ونزوئلا گرفت.

در پایان این بازی لهستان با کسب ۲ برد، یک باخت و ۷ امتیاز، موقتا به صدر جدول گروه A صعود کرد. این تیم برای تثبیت صدرنشینی باید منتظر نتیجه بازی ژاپن و ایتالیا بماند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.