سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی خبر داد؛

ایجاد شعب ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی در مشهد

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: با هدف مبارزه با جرائم و مفاسد اقتصادی ۴ شعبه بازپرسی و شعبه اظهارنظر، در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان در نظر گرفته شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،غلامعلی صادقی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: با هدف  اجرای سیاست‌های ابلاغی از ناحیه ستاد قوه قضائیه و دادستانی کل کشور و  پیشگیری از وقوع جرائم مهم اقتصادی و مقابله با جرائم خاص، تشدید در برخوردها، تسریع در تعقیب، تحقیق، رسیدگی و اجرای احکام اینگونه پرونده‌ها مجموعه‌ای از شعب در سطوح مختلف دادرسی برای رسیدگی‌های ویژه تعیین شدند.

 او افزود: بر این‌اساس و با هدف پیوستگی در اقدامات در زمینه مبارزه با جرائم و مفاسد اقتصادی  ۴ شعبه بازپرسی، شعبه اظهارنظر، با نظارت مستقیم یکی از معاونان دادستان در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان در نظر گرفته شد.


بیشتر بخوانید



رئیس شورای قضایی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین یک شعبه دادگاه کیفری ۲ مشهد در محل دادگاه انقلاب اسلامی، یک شعبه دادگاه کیفری یک و نیز یک شعبه از شعب دادگاه تجدید نظر در ستاد دادگستری استان بدین منظور مستقر خواهند بود.

صادقی در زمینه برخورد با پرونده‌های مفاسد اقتصادی بیان کرد: یکی از مسائلی که در این فرآیند پیگیری خواهیم کرد تسریع در اجرای احکام متهمان اینگونه پرونده‌ها است.

 

انتهای پیام//م.م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.