سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد ۳۴ درصدی توزیع کود شیمیایی در بین کشاورزان استان فارس

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس گفت: طی ۴ ماهه نخست امسال بیش از ۷۶ هزار تن کود اوره سهمیه استان فارس جذب شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حمید ابراهیمی زاده، مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس با بیان اینکه در ۴ ماهه نخست امسال بیش از ۷۶ هزار تن کود اوره سهمیه استان فارس جذب شده است، افزود: این مقدار نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۴ درصد رشد داشته به طوری که بیش از ۱۹۵۰۰ تن کود اوره بیش از سال ۱۳۹۹ در استان توزیع شده است.

او تصریح کرد: به حمدالله روند توزیع کود در استان صعودی است چرا که این میزان نسبت به سال قبل‌تر سال ۱۳۹۸ بیش از ۱۱۵ درصد رشد نشان می‌دهد و طی ۴ ماهه نخست سال ۹۸ حدود ۳۵۵۰۰ تن کود در استان توزیع شده بود.

این مقام مسئول  بیان کرد: با عنایت به هماهنگی‌های انجام شده هیچ مشکلی در تدارک کود اوره مورد نیاز کشاورزان در استان وجود ندارد و این کود مطابق سهمیه‌های اعلامی از محل تولیدات شرکت پتروشیمی شیراز در دسترس است که از طریق کارگزاری‌های شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در اقصی نقاط استان در اختیار کشاورزان و بهره برداران عزیز قرار می‌گیرد.

او بیان کرد: کود‌های شیمیائی مورد نیاز کشت پائیزه استان اعم از ازته، فسفاته و پتاسه نیز از هم اکنون به اندازه کافی تدارک و در انبار‌های سازمانی ذخیره سازی شده و از این بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و کارگزاران ما در سراسر استان می‌توانند از هم اکنون نسبت به خرید سهمیه مربوطه اقدام تا در اسرع وقت نسبت به حمل به انبار آنان اقدام شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.