سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خراسان شمالی خبر داد؛

انتصاب رئیس جدید ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان شمالی

استاندار خراسان شمالی گفت: هدف اصلی ستاد بازسازی عتبات عالیات، عینیت و تحقق بخشیدن به شعار و آرزو‌های رزمندگان اسلام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  محمد علی شجاعی استاندار خراسان شمالی  در آیین تکریم و معارفه رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گفت:از آرزو‌های مهم رزمندگان و شهدا این بود تا مردم بعنوان یک شیعه افتخار بازسازی عتبات عالیات را عهده دار شوند که خوشبختانه در تمام این سال‌ها مردم در این حوزه سنگ تمام گذاشتند.


بیشتر بخوانید


شجاعی به سربلندی و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بعد بیش از چهل سال اشاره کرد و گفت: داشتن نگاه اعتقادی مردم به مسائلی همچون بازسازی عتبات عالیات موجب شد تا نقشه‌های دشمنان با شکست مواجه شود.

او  عنوان کرد: باید تمام تلاش ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ارتقا این جایگاه در سطح کشور باشد.

در ادامه این آئین مجید نامور جانشین رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور گفت:سالی ۹۰۰میلیارد تومان برای بازسازی عتبات عالیات هزینه می‌شود.

نامور به ماموریت‌های اصلی ستاد اشاره و افزود: جذب کمک‌های مردمی، ساخت و ساز توسعه در شهر‌های کربلا، نجف، سامرا، کاظمین و اسکان و تغذیه زائران در اربعین از ماموریت‌های اصلی این ستاد است.

گفتنی است در این آیین از زحمات محمد صفری تقدیر و رمضانعلی ایزانلو بعنوان رئیس جدید ستاد بازسازی عتبات عالیات استان معرفی شد.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.