سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار زنجان:

واکسیناسیون به ایستگاه رانندگان رسید

شهردارزنجان بااشاره به واکسیناسیون رانندگان تاکسی و اتوبوس درزنجان گفت:اسامی همه افرادفعال دراین حوزه تحویل دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ملایی‌یگانه شهردار زنجان بااشاره به اینکه رانندگان جزو اقشار آسیب‌پذیر در مقابل ویروس کرونا هستند، گفت: تعامل رانندگان با اقشار مختلف جامعه امکان ابتلاء به ویروس کرونا را افزایش داده و به همین خاطر این افراد باید هرچه سریعتر واکسن دریافت کنند.

او بابیان اینکه بیش از ۲ هزار راننده در ناوگان حمل و نقل عمومی شهر زنجان مشغول خدمات‌رسانی به شهروندان هستند، افزود: البته نیرو‌های خدمات شهری نیز به خاطر نوع فعالیت خود در معرض ابتلا به کرونا قرار دارند اما فعلاً تصمیمی در این خصوص اتخاذ نشده و در شرایط فعلی به دنبال واکسیناسیون رانندگان هستیم که امیدواریم به زودی این اتفاق رخ دهد.

شهردار زنجان با اشاره به واکسیناسیون ۲۰۰ نفر از کارگران خدمات شهری شهرداری زنجان در ماه‌های گذشته، ادامه داد: این تعداد تنها بخشی از ۷۰۰ نیروی خدمات شهری است که به خاطر نوع کار خود در معرض آسیب هستند و نیاز داریم که روند واکسیناسیون نیز به گونه‌ای پیش رود که این افراد نیز واکسن دریافت کنند.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.