سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح خط نماد در قزوین

خط نماد (اورژانس اجتماعی دانش آموزی) در استان قزوین فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حسنعلی اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: همزمان با اجلاس سراسری روسای آموزش و پرورش کشور و با حضور وزیر آموزش و پرورش خط نماد (اورژانس اجتماعی دانش آموزی) در استان قزوین نیز فعالیت خود را آغاز کرد.

اصغری در خصوص ویژگی‌های این خط اظهار داشت: پروژه راه اندازی خط نماد از سال ۱۳۹۸ کلید خورد و بعد از ۲ سال امروز در ۳۲ استان کشور از جمله قزوین راه اندازی شده است.

وی تصریح کرد: خط ملی نماد «۱۵۷۰» یا اورژانس اجتماعی دانش آموزان کشور از اضلاع مهم نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان است که به ما کمک می‌کند تا مداخله‌های سریع و فوری در قالب سیستم یکپارچه را فراهم کنیم.

اصغری یادآورشد: گسترش دسترسی سریع و امن دانش آموزان و معلمان و اولیا به خدمات مشاوره از اهداف مهم این برنامه است که در این زمینه یکپارچه سازی خدمات مشاوره و همچنین به روز آوری روش‌های جدید مورد توجه قرار دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اضافه کرد: در شرایط کنونی که در حوزه نوجوانان و جوانان با آُسیب‌های متعددی روبرو هستیم فضای تعلیم و تربیت ایجاب می‌کند بتوانیم با واکنش سریع در فوریت‌های روانی دانش آموزان به کاهش آسیب‌ها کمک کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.