سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

المپیک ۲۰۲۰؛

سرمربی تیم ملی والیبال کانادا: در رقابت‌های المپیک چیزی قابل پیش بینی نیست

سرمربی تیم ملی والیبال کانادا درباره دیدار این تیم مقابل ایران در چارچوب رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گلن هوگ سرمربی تیم ملی والیبال کانادا پس از برد مقابل تیم ملی والیبال  ایران در چارچوب رقابت های المپیک توکیو اظهار داشت: ما مقابل تیمی قرار گرفتیم که لهستان و ونزوئلا را شکست داده بود، اما ما با ۲ شکست در این بازی حاضر شدیم. باید با تمام توان بازی می کردیم تا برنده شویم. بازیکنان من امروز در سرویس‌ها نسبت به تیم ایران عملکرد بهتری داشتند و همین موضوع باعث شد تا ما در ست نخست امتیاز بگیریم و همین روند را ادامه دهیم.

هوگ در پاسخ به این سوال که ضعف تیم ایران را در چه چیزی دیده است، ادامه داد: سرویس‌های ایران نسبت به ما ضعیف‌تر بود، اما نسبت به ۲ بازی قبل بهتر شده بود.

هوگ خاطرنشان کرد: ما در صورت شکست در این بازی دیگر شانسی برای صعود نداشتیم و همین موضوع دلیل محکمی بود تا تیم ما امروز تا این حد با انگیزه باشد. البته هنوز مسابقات ادامه دارد و ما باید این برد را فراموش کنیم و به بازی بعد مقابل ونزوئلا فکر کنیم.

سرمربی تیم ملی کانادا با اشاره به اینکه ایران و کانادا شرایط نزدیک به هم دارند، گفت: ما با هم از نظر فنی خیلی فاصله نداریم و اینطور نبود که قبل از بازی خودمان را بازنده بدانیم.

هوگ در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی‌اش از نتیجه نهایی این گروه چیست تصریح کرد: نمی‌توان هیچ پیش‌بینی داشت. تیم‌ها بسیار نزدیک هستند و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. اینجا المپیک است و همه تیم‌ها قابل احترام هستند و نمی‌توان چیزی را پیش بینی کرد، در واقع الان زمان جنگیدن است و نمی‌توانیم شرایط تیم‌های صعود کننده را پیش‌بینی کنیم.

او در پایان به تیم ملی و مردم ایران ابراز علاقه کرد و گفت: من ایران را دوست دارم و از سفر به این کشور لذت می‌برم.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.