سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قرارداد ساخت مجتمع شبانه‌روزی دخترانه در سیستان و بلوچستان امضا شد

قرارداد ساخت مجتمع شبانه‌روزی دخترانه منطقه آبخوان بلوچستان با حضور استاندار سیستان و بلوچستان و هیات مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری امضا شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست امضای تفاهم‌نامه ساخت مدرسه دخترانه شبانه روزی با ابراز خوشحالی از حضور در جمع هیات مدیره خیران کانون کارشناسان رسمی دادگستری اظهارداشت: نقش‌آفرینی خیران کشور در حوزه‌های آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، آبرسانی، راه‌سازی، امور اشتغال و کارآفرینی در این استان بسیار اثرگذار و حائز اهمیت است.

احمد علی موهبتی با اشاره به ساخت مجتمع شبانه‌روزی دخترانه آبخوان توسط خیران کانون کارشناسان رسمی دادگستری افزود: این مجتمع به جهت اینکه در منطقه عشایری ساخته می‌شود حائز اهمیت است چرا که در روستاهای عشایری منطقه امکان دسترسی به دبیرستان وجود ندارد و دختران دانش‌آموز از تحصیل باز می‌مانند و ساخت این مدرسه در توسعه نیروی انسانی به عنوان مهمترین شاخصه توسعه اثرگذار خواهد بود.

لازم به ذکر است این مجتمع شبانه‌روزی در منطقه آبخوان بلوچستان با همت خیران کانون کارشناسان رسمی دادگستری و نظارت استانداری سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود.قرارداد ساخت مجتمع شبانه‌روزی دخترانه در سیستان و بلوچستان امضا شد

 

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.