سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۶ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در زاهدان افتتاح شد

۱۶ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای گرامیداشت هفته ملی مهارت با حضور معاون امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان و مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای این استان در زاهدان افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ماندانا زنگنه  معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان   اظهارداشت: نقش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در توسعه کشورها بر کسی پوشیده نیست از این رو هفته مهارت می‌تواند نقش مهمی در راستای ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی در جامعه داشته باشد.

ماندانا زنگنه افزود: باید مدنظر داشت که این مهارت‌ها به طور مستقیم در اشتغال و اقتصاد و بازار کار نقش مهمی دارند که مجموعه فنی و حرفه‌ای باید تمامی تلاش خود را در این هفته برای ترویج آموزش‌های مهارتی در بین اقشار مختلف جامعه بکار گیرد.

وی تصریح کرد: امیدواریم با اجرای گسترده و هدفمند برنامه‌های فرهنگی، ترویجی، رسانه‌ای و اطلاع رسانی در روزهای هفته ملی مهارت با هم‌افزایی ذیربطان، ذینفعان و شرکای مهارتی، دستاوردهای ارزشمندی را در مسیر گسترش نهضت مهارت افزایی در استان سیستان وبلوچستان رقم بزنیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای تسهیل‌کننده امر اشتغال هستند و باید نگاه ویژه‌ای به این موضوع انجام شود.

خداداد اولیایی بیان کرد: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بر اساس رسالت سازمانی خود در جهت آموزش به افراد فاقد مهارت و ارتقاء مهارت متقاضیان از اقشار مختلف جامعه شامل دانش آموزان، دانشجویان، افراد فاقد مهارت، صنایع، اصناف، پادگان، روستائیان و عشایر، بسیجیان، مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و همچنین زندانیان برنامه‌ریزی لازم را انجام داده است.

وی با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز در سیستان و بلوچستان۲ آموزشگاه آزاد به نمایندگی از ۱۶ آموزشگاه در سطح استان افتتاح شد افزود: از مهمترین برنامه‌های این هفته افتتاح آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای، برگزاری نشست‌های تخصصی با کارآفرینان برتر شهرستان و نخبه‌های مهارتی شهرستان، برگزاری و بینارهای تخصصی مجازی و دیدار با فعالان آموزش‌های مهارتی از طریق شبکه‌های مجازی و افتتاح پنج کارگاه جوار کارگاهی است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.