سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه فجر فارس:

اهدای ۳۰ هزار بسته معیشتی به اقشار نیازمند/ ۴۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان فارس اهداء می‌شود

سردار بوعلی گفت: بیش از ۶۰ زندانی جرائم غیر عمد نیز در قالب طرح نذر رهایی و با مشارکت خیران نیک اندیش از زندان آزاد می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در آستانه عید غدیرخم آئین اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان استان فارس به میزبانی سپاه فجر برگزار شد.

سردار بوعلی در این مراسم با بیان اینکه همزمان با دهه ولایت بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی در سراسر استان فارس توزیع شده است، گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده برای حل مشکل کم آبی در نقاط محروم استان فارس بیش از ۲۰۰۰ تانکر آب ساخته و به اقشار نیازمند اهداء خواهند شد که در مراسم امروز ۳۰۰ تانکر که آماده شده به نقاط محروم فارس ارسال می‌شوند.

او بیان کرد: همزمان با عید سعید غدیرخم ۴۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان استان فارس اهداء می‌شود و بیش از ۶۰ زندانی جرائم غیر عمد نیز در قالب طرح نذر رهایی و با مشارکت خیران نیک اندیش از زندان آزاد می‌شوند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه تاکنون ۱۴ مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه در فارس اجرا شده است، گفت: از ابتدای بروز بیماری کرونا در مجموع بیش از ۳ میلیون بسته معیشتی شامل لوازم التحریر، جهیزیه، اقلام غذایی و ... به همراه سایر طرح‌ها با مشارکت خیرین نیک اندیش و سایر نهاد‌ها در استان اجرایی شده که ارزش آن بیش از ۱۳۰۰ میلیارد تومان بوده است.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.