سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهر خرانق، جزء مناطق کمتر توسعه یافته

فرماندار اردکان گفت: شهر خرانق، پهناورترین بخش کشور و درعین‌حال از مناطق کمتر توسعه‌یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مصطفی پور دهقان فرماندار اردکان در نسشت شورای اداری شهرستان با اشاره به اینکه شهر خرانق، پهناورترین بخش کشور و از مناطق کم‌تر توسعه‌یافته است،گفت: با توجه به تصویب شهر خرانق، توسعه زیرساخت‌ها ضروری است و همت جهادی و عزم جدی همه مدیران اعم از دولتی و خصوصی را می‌طلبد.

او  گازرسانی به بخش خرانق، موضوع کمبود آب، تأمین و ساماندهی زمین‌های واگذار شده از سوی بنیاد مسکن در روستا‌ها، تأمین اعتبار قلعه خرانق و سایر ابنیه تاریخی را از جمله مسائل و مشکلات بخش خرانق برشمرد.

فرماندار اردکان اظهار داشت: در خصوص گازرسانی به خرانق با توجه به اختصاص اعتبارات ملی و استانی از سوی شرکت گاز استان نبود تعهدات اجتماعی بعضی از شرکت ها در تأمین اعتبار مشارکتی این پروژه علی‌رغم تعهد قبلی، منجر به تعطیلی و تعلل در انجام پروژه شده است.

او گفت: انتظار می‌رود واحد‌های معدنی مستقر در بخش خرانق مشارکت خود را در انجام پروژه‌های مهم  مناطق حروم جدی‌تر دنبال کنند.

پور دهقان ادامه داد: مسئله آب به‌ عنوان یک مشکل جدی در سراسر شهرستان و استان و بخصوص بخش خرانق مطرح است و باید اداره آبفای شهرستان هرچه سریع‌تر نسبت به شناسایی و حفر چاه جدید آب مناسب اقدام کند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.