سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید فیلم تلویزیونی جدید در شبکه آبادان

فیلم تلویزیونی «لوفتاب» تولید سیمای مرکز آبادان در مرحله نهایی تصویر برداری به سر می‌برد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،ناصر بهرام مدیر کل صدا و سیمای مرکز آبادان طی بازدیدی از مرحله تصویربرداری فیلم تلویزیونی «لوفتاب» گفت: آبادان و خرمشهر سرشار از استعداد‌های ناب هنری هستند و باید از این مزیت بیشترین استفاده را برد، کما اینکه در این تله فیلم شاهد چنین رخدادی هستیم.

او با اشاره به درخشش هنرمندان منطقه در پروژه‌های مختلف سینمایی و تلویزیونی ملی و بین المللی افزود: درک صحیح از هنر، تلاش و سخت کوشی، تعهد و اخلاص از بارزه‌های اصلی هنرمندان منطقه به شمار رفته که می‌توان با استفاده از تخصص‌های مختلف این هنرمندان شاهد تولید آثار فاخر باشیم.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آبادان بیان کرد: پس از فیلم تلویزیونی «اوپاتان» این اثر دومین تله فیلم مرکز آبادان در شش ماهه اخیر به شمار می‌رود و تا پایان امسال، حداقل شاهد تولید یک تله فیلم و یک مجموعه تلویزیونی دیگر خواهیم بود.

«لوفتاب» درگویش محلی به معنای فوتبال است.

در خلاصه داستان این فیلم که مسعود وزیری، تهیه کننده و بهزاد وزیری، کارگردان آن است آمده: قرار است مسابقه‌ای بین محله کفیشه و کوی کارگر برگزار شود و تکلیف زمینی که محل اختلاف آنهاست، معین شود.

از سویی محله کفیشه سالهاست تیمی تشکیل نداده و حاج طهران که از اهالی قدیمی آن محله است قصد دارد تیم را دوباره جمع و جور کند.

حاج طهران می‌خواهد، «عزیز» را که یکی از مربی‌های حرفه‌ای فوتبال است را مجاب کند تا با او و تیمش همکاری کند، اما مشکلات قدیمی بین او و عزیز مانعی برای او و تیم محله به شمار می‌رود.

بازیگران این تله فیلم: حیدر رحیمی، سهراب منصوری، وفا رشیدی، محمد سلمانپور، عبدالرضا سواعدی و...، مدیر تصویربرداری: رضا عبیات، مدیر صدا برداری: امین حاج حسینی، طراح گریم: شهربانو نیسنی، مدیرتولید و دستیار اول کارگردان: محسن خندستان و منشی صحنه، ندا رنجبر، هستند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.