سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تأکید استاندار چهارمحال و بختیاری بر تسریع روند تکمیل پروژه پردیس پارک علم و فناوری

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تکمیل و بهره‌برداری از پردیس پارک علم و فناوری این استان، کمک شایانی به فعالان حوزه دانش‌بنیان، علم و فناوری می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین واگذاری زمین به شرکت‌های فناوری و دانش‌بنیان پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری و افتتاح مراکز رشد و نوآوری شهرستان‌های بروجن، لردگان و دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوی با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری با اشاره به فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان اظهار داشت: وضعیت و روند توسعه علم و فناوری و دانش‌بنیان در این استان مطلوب و قابل قبول است.

او افزود: البته فعالیت در حوزه علم و فناوری برای استان‌هایی مانند چهارمحال و بختیاری از لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، مشکلات خاص خود را دارد.


بیشتر بخوانید


عباسی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه پردیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: برای اجرای این طرح تاکنون ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

او ادامه داد: روند تکمیل و بهره‌برداری از پروژه پردیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری در زمینی به وسعت ۴۳ هزار متر مربع با زیربنای پنج هزار و ۱۵۰ باید تسریع شود.

عباسی گفت: تکمیل و بهره‌برداری از این طرح، کمک شایانی به فعالان حوزه دانش‌بنیان، علم و فناوری می‌کند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.