سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تب‌سنجی مسافران خارجی خراسان رضوی از مرز ۱۱۹ هزار نفر گذشت

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: تاکنون حدود ۱۱۹ هزار مسافر خارجی در ورودی‌های خراسان رضوی تب‌سنجی شده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، غلامرضا صیادی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: تاکنون حدود ۱۱۹ هزار مسافر خارجی در ورودی‌های خراسان رضوی تب‌سنجی شده‌اند؛ همچنین هنگام تب‌سنجی و پایش سلامت مسافران، مباحث آموزشی برای مقابله با بیماری کووید ۱۹ نیز به آنان ارائه می‌شود.

او افزود: این تعداد مسافر در قالب طرح مراقبت بهداشتی از مسافران مشکوک به ابتلا به کرونا در مبادی مرزی استان از ۲۵ اسفند پارسال تا سوم مردادماه امسال با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی مشهد و اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی پایش شدند.

معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد: از این تعداد سه هزار و ۷۹۴ نفر مشکوک به کرونا تشخیص داده شدند که از آنان تست تشخیصی گرفته شد و این افراد برای پیگیری‌های بعدی به دانشگاه علوم پزشکی معرفی شدند.


بیشتر بخوانید


صیادی بیان کرد: برای اجرای این طرح ۲ قرارگاه مرزی شامل مرز هوایی در بخش پرواز‌های خارجی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد و مرز زمینی در دوغارون تایباد به منظور استقرار نیرو‌های هلال احمر انتخاب شده است.

او تصریح کرد: در اجرای این طرح ۸۴۰ نفر-روز نجاتگر همکاری داشته‌اند.

انتهای پیام//ف.ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.