سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع۵۰ هزار پرس غذای گرم بین آسیب دیدگان در البرز

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) البرز و غرب استان تهران گفت: همزمان با روز عید سعید غدیر خم و در اجرای پویش احسان غدیر ۵۰ هزار پرس غذای گرم طبخ و در بین مردم و آسیب دیدگان البرز توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمدمهدی پورسلیمانی، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان البرز و غرب استان تهران با اشاره به این که پویش احسان غدیر همزمان با عید سعید خم همزمان با سراسر کشور در البرز با همراهی هیئات مذهبی برگزار می‌شود، گفت: در اجرای پویش احسان غدیر ۵۰ هزار پرس غذای گرم طبخ و در بین مردم و آسیب دیدگان البرز توزیع می‌شود.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان البرز و غرب استان تهران با اشاره به روایات و توصیه اهل بیت (ع) مبنی بر اکرام و اطعام مومنین در روز عید غدیر، افزود: این ستاد همزمان با روز عید با مشارکت و همکاری ائمه جمعه و جماعت، هیئات مذهبی، مساجد و گروه‌های جهادی با تامین مرغ و برنج در صدد طبخ ۵۰ هزار وعده غذای گرم و توزیع بین هم استانی‌ها به خصوص در مناطق محروم و حاشیه نشین استان است.

پورسلیمانی گفت: در این پویش بالغ بر ۳۰ هیأت، مسجد و گروه جهادی با بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مشارکت و همکاری دارند.

انتهای پیام / ر .ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.