سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افاضلی: بازیکنان پرسپولیس برای کسب قهرمانی باید بر استرس خود غلبه کنند/ حیف است تیم‌های ذوب آهن و سایپا سقوط کنند

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص وضعیت تیم‌های لیگ برتری توضیحاتی را ارائه کرد.

هومن افاضلی کارشناس فوتبال  در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد تیم‌های لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: بازی‌ها از حساسیت خاصی برخوردار هستند به همین علت تیم‌های فوتبال فشار زیادی را تحمل می‌کنند. همچنین مسابقات  لیگ برتر فوتبال طولانی شده و بازیکنان از لحاظ ذهنی و جسمی خسته هستند. علاوه بر این، حساسیت بازی‌ها باعث شده که استرس به بازیکنان وارد شود. همچنین تکلیف قهرمان لیگ برتر فوتبال در هفته پایانی مشخص می‌شود.

افاضلی درباره بازی پرسپولیس و پیکان در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال بیان کرد: به هر حال هفته پایانی ممکن است هر اتفاقی رخ بدهد و در لیگ‌های مختلف دنیا اتفاقات غیر مترقبه در هفته آخر صورت گرفته است. به هر حال تیم پرسپولیس اختیار همه چیز در دست خودش است و این تیم می‌تواند کیفیت بالای خود را  برابر پیکان نشان بدهد و بر استرس غلبه کند و بازی پایانی خود را پیروز شود. اگر سرخپوشان این بازی را پیروز نشوند در آن صورت هر اتفاقی امکان دارد که رخ بدهد.

تیم سپاهان برای قهرمانی باید منتظر نتیجه بازی پرسپولیس باشد

کارشناس فوتبال درباره اینکه تیم سپاهان می‌تواند قهرمان لیگ برتر فوتبال شود، گفت: تیم سپاهان انسجام خوبی دارد و بازیکنانش از کیفیت خوبی برخوردار هستند. علاوه بر این، تیم سپاهان کامل‌ترین تیم در لیگ برتر فوتبال است. البته اختیار سپاهان دست خودش نیست و باید منتظر نتیجه بازی پرسپولیس و پیکان باشد.

او درباره برد پرسپولیس برابر تیم تراکتور گفت: تیم پرسپولیس فشار زیادی به حریفش آورد تا به گل برسد. البته تیم  تراکتور هم  سعی کرد خودش را با  فشار وارد شده وفق بدهد. همچنین همه دیدند که تراکتوری‌ها برخلاف روند بازی گل زدند و آن‌ها به خوبی توانستند  خودشان را با شرایط بازی تطبیق بدهند. در مجموع پرسپولیس بهتر از حریفش بازی کرد و توانست گل خورده را جبران کند و به برتری دست یابد.

کارشناس فوتبال گفت: تیم تراکتور از بازیکن خالی شده و این تیم تبریزی در ابتدای لیگ بیستم چند بازیکن اصلی اش را از دست داد.


بیشتر بخوانید


تصمیمات اشتباه باعث بحرانی شدن وضعیت ذوب آهن شد 

او درباره برد سپاهان برابر ذوب آهن در دربی اصفهان گفت: تیم سپاهان با توجه به نفراتی که دارد بهتر از ذوب آهن بازی کرد. به هر حال تصمیمات اشتباه اول فصل باعث شد که تیم ذوب آهن وضعیتش بحرانی شود. به هر حال شروع فصل مهمترین زمان برای هر تیمی محسوب می‌شود که در تیم ذوب آهن تصمیمات درستی گرفته نشد. همچنین جایگاه ذوب آهن در پایین  جدول نیست و جای تأسف دارد که این تیم اصفهانی به این روز افتاده است.  به نظرم تیم ذوب آهن شانس بقا در لیگ برتر فوتبال را دارد و اختیارش دست خودش است.

افاضلی درباره وضعیت تیم‌های ته جدولی اظهار کرد: تیم‌های سایپا و ذوب آهن حقشان نیست که در انتهای جدول باشند و به نظرم حیف است که این تیم‌ها به لیگ دسته یک سقوط کنند. همچنین مدیریت  باشگاه سایپا چندین سال است که تصمیمات غلط می‌گیرد و شرایط این باشگاه در بحث مدیریت با سال‌های قبل فرق می‌کند و ثبات ندارد.

او در پایان درباره اینکه کدام یک از تیم‌های پرسپولیس و سپاهان قهرمان می‌شود، گفت: من شانس قهرمانی پرسپولیس را  بیشتر از سپاهان می‌بینم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ابراهیم
۰۸:۵۹ ۰۷ مرداد ۱۴۰۰
حیف نیست ازاین کارنشناس به این زیبایی تحلیل استفاده نشه .
۶
۱۱:۰۳ ۰۶ مرداد ۱۴۰۰
عشق است پرسپولیس، سوزش گلات به توهم کشونده همه رو،خخخخخ
ناشناس
۰۸:۲۶ ۰۶ مرداد ۱۴۰۰
در ادامه قسمت های قبل(ماشین سازی و تراکتور) اول پیکان یه گل میزنه تا کسی شک نکنه تبانی شده، بعد بازیکنان لنگ بدون استرس و خیلی آرام به بازی ادامه میدن و حتی گاهی وقت تلف میکنن انگار خبر دارن داستان چیه.. بازی خیلی دوستانه و برادرانه ادامه پیدا میکنه و حتی در صحنه هایی بازیکنای لنگ جوانمردانه توپ رو بیرون میزنن تا به وضعیت بازیکن پیکان رسیدگی بشه.. هیچ خبری از تنش و درگیری وجود نداره با اینکه بازی حساسیت زیادی داره.. انگار بازیکنان در نقش خودشون فرو رفتن.. در 20 دقیقه پایانی معجزه بزرگ اتفاق میفته و لنگ دو گل برتری رو مثلا به سختی میزنه و قهرمان میشه..
نام فیلم: فوتبال پاک (قسمت سوم)
کارگردان: مسعود سلطانیفر
ناشناس
۱۹:۰۴ ۰۶ مرداد ۱۴۰۰
فوتبال ایران مدیون کارشناسایی امثال تو