سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایگاه واکسیناسیون خودرویی در مهاباد راه اندازی شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: اولین پایگاه واکسیناسیون خودرویی بعد از مرکز استان برای تزریق واکسن کرونا به افراد بالای ۵۸ سال در این شهرستان راه اندازی شد.

بهاء الدین حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: به منظور تسهیل و تسریع در روند خدمات واکسیناسیون و رفاه حال شهروندان اولین پایگاه واکسیناسیون خودرویی در فلکه مادر این شهرستان راه اندازی شد.

حسینی با بیان اینکه ساعت کار واکسیناسیون کرونا ۸ صبح الی ۱۳ و ۱۶ الی ۱۹ عصر می‌باشد، افزود: این پایگاه به عنوان اولین شهرستان بعد از استان برای تزریق واکسن کرونا به افراد بالای ۵۸ سال آغاز به کار کرد و به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

این مقام مسئول اضافه کرد: این واکسیناسیون فقط مربوط به افرادی است که توانایی حضور در سایر مراکز را ندارند و بقیه افراد حتما به مراکز مورد نظر مراجعه کنند.

حسینی تصریح کرد: افراد بالای ۶۰ سال که تاکنون برای دریافت دز اول واکسن خود مراجعه نکرده خواهشمند است در اسرع وقت با ثبت نام در سامانه https://vaccine.salamat.gov.ir/login و دریافت پیامک زمان و مکان تزریق واکسن نسبت به واکسیناسیون خود اقدام کنند.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.