سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور قائم مقام کمیته امداد کشور صورت گرفت؛

اهدای ۱۴۵۵ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد در کرمان

در آستانه عید ولایت، طی مراسمی با حضور قائم مقام کمیته امداد امام کشور، هزار و ۴۵۵ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد در استان کرمان اهدا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، طی مراسمی که امروز با حضور مصطفی خاکسار قهرودی، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره)  کشور در مصلای امام علی (ع) شهر کرمان برگزار شد، هزار و ۴۵۵ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد امام خمینی  (ره) در استان کرمان اهدا شد.

قائم مقام رئیس کمیته امداد کشور در این مراسم با قدردانی از اقدامات زیبا و همدلانه‌ای که انجام شده است، گفت: مردم ما هم متاثر از این کمک‌ها و در کنار نهاد‌های دولتی تاکنون اقدامات خوبی را برای حمایت از نیازمندان انجام داده اند. 

او افزود: همه حوادثی که تاکنون رخ داده رزمایشی بوده است تا از این محل بتوانیم لیاقت و توفیق خدمت را پیدا کنیم و در این مسیر حقیقتاً تاکنون اقداماتی ماندگار و حمایت‌های خوبی صورت گرفته است.

یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان هم در این مراسم گفت: از ابتدای امسال تا امروز، ۹۰۰ سری جهیزیه بین زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان توزیع شده است و امروز هم در آستانه عید ولایت، هزار و ۴۵۵ سری جهیزیه توزیع می شود. 

او افزود: هر سری جهیزیه، شامل ۱۵ قلم کالای اساسی هست  و قرار است در این ایام بین زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره)  توزیع شود.

حجت الاسلام حسن  علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان هم با اشاره به اینکه هر جا که میدان کمک باشد، کمیته امداد حضور فعالی دارد و امداد آن ها از جنس کمک و مساعدت است، گفت: توزیع ثروت در استان ما به خوبی صورت نگرفته و بنابه این شرایط خاص و مشکلات استان بایستی توجه ویژه‌ای به این استان شود.

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۵۱ ۰۵ مرداد ۱۴۰۰
اهدای ۱۴۵۵ سری جهیزیه در مقابل ۱۴۵۵ بچه