سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرانه صندلی سینما در کردستان از میانگین کشوری بالاتر است

رئیس حوزه هنری استان کردستان گفت: میانگین سرانه صندلی سینمایی در استان کردستان از میانگین سرانه صندلی سینمایی کشور بالاتر است.

 گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، امین مرادی رئیس حوزه هنری استان کردستان پیش از ظهر امروز در جریان بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان از پردیس سینما بهمن سنندج، اظهار کرد: ما در مجموعه حوزه هنری از دوران کرونا با تمام ناگواری‌ها و سختی‌های فراونی که به همراه داشته است به عنوان یک فرصت در ارتقای زیر ساخت‌های فرهنگی و هنری استان بهره گرفتیم.

رئیس حوزه هنری استان کردستان گفت: در حالیکه بخش اعظمی از فعالیت‌های فرهنگی کشور و استان تعطیل شده است، حوزه هنری استان کردستان با بسیج امکانات در کمتر از ۱۵ ماه ۹ سالن سینمایی را به سالن‌های استان افزود و توانستیم میانگین سرانه صندلی استان را از میانگین سرانه صندلی سینمایی کشور بالاتر ببریم.

مرادی اضافه کرد: در کنار ساخت سالن‌های سینمایی ساخت و تجهیز سه گالری هنری در سنندج، سقز و بیجار، ساخت و تجهیز استودیو حرفه‌ای صدا و تصویر و توجه به امکانات رفاهی و تفریحی خانواده‌ها در مجموعه پردیس‌های مهر سقز، بهمن سنندج و آزادی بیجار از اقداماتی است که صورت گرفته است.

اوگفت: امیدواریم شنبه ۹ مرداد ماه آیین افتتاحیه این امکانات فرهنگی را با حضور هنرمندان و مسئولین کشوری و استانی به صورت همزمان در محل پردیس سینمایی مهر سقز شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.