سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیمارستان‌ها و مراکز درمانی خط قرمز برنامه خاموشی برق

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از خط خوردن بیمارستان‌ها و مراکز درمانی از لیست برنامه‌های خاموشی برق خبر داد.

دادگر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: با توجه به حساسیت و اهمیت فعالیت بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به ویژه در ایام مواجه شدن با بیماری کرونا، این مراکز از برنامه خاموشی‌های برنامه ریزی شده شرکت‌های توزیع برق مستثنا می‌شود.

او افزود: با توجه به امکان قطع برق بنا به دلایل خارج از کنترل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی اعم از شرایط اضطراری کمبود تولید و حوادث غیرمترقبه، لازم است بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نسبت به پیش بینی و استقرار مولدین دیزل با ظرفیت مناسب اقدام کنند.

دادگر ادامه داد: لازم به ذکر است برابر دستورالعمل‌ها و ضوابط ابلاغی از سازمان پدافند غیرعامل کشور باید مولدین دیزل همواره آماده به کار بوده و بتوانند برق مصارف ضروری را به مدت یک هفته تأمین کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی تصریح کرد: در حال حاضر تمام بیمارستان‌های استان به مولدین دیزل مجهز هستند و در زمان قطعی‌هایی که به دلایل مختلف برایشان پیش می‌آید می‌توانند دیزل‌ها را وارد مدار و از آن برای تامین برق اضطراری فعالیت و مصارف ضروری استفاده کنند.

انتهای پیام / ط آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.