سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول تغذیه برنامه تحول سلامت وزارت بهداشت:

موجودی واکسن در کشور مطلوب است

مسئول تغذیه برنامه تحول سلامت وزارت بهداشت گفت: هم‌ اکنون واکسن به اندازۀ کافی در کشور وجود دارد و با توجه به شیوع ویروس دلتای کرونا، لازم است شهروندان، شیوه‌نامه‌های بهداشتی را برای جلوگیری از ابتلا به کرونا رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  پریسا ترابی مسئول تغذیه برنامه تحول سلامت و تغذیه بالینی دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت در حاشیۀ بازدید از مرکز واکسیناسیون مه‌ولات گفت: با توجه به این‌که استفاده از ماسک در نواحی روستایی و نیز شهر‌های کوچک کمتر است، رعایت نکات ایمنی قبل و بعد از تزریق واکسن برای ساکنان این مناطق بسیار مهم است.

او افزود: تردد‌ها و رفت و آمد بین شهرها، احتمال انتقال ویروس دلتای کرونا را افزایش می‌دهد، این ویروس در مدت یک تا ۲ روز علائم خود را نشان داده و بسیار سریع منتشر می‌شود.


بیشتر بخوانید



مسئول تغذیه برنامه تحول سلامت و تغذیه بالینی دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت ادامه داد: رعایت نکات بهداشتی یک امر ضروری برای عبور از بحران موج پنجم کرونا است و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در ایام ماه محرم و نیز فصل برداشت محصولات کشاورزی در همۀ مناطق کشور و همچنین شهرستان مه ولات، برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا مورد تاکید است و این مهم در کاهش آمار مبتلایان بستری شده و سرپایی بسیار حائز اهمیت است.


انتهای پیام/ا. غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.