سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توضیحات مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره شرایط قهرمانی در جام حذفی؛

آذری: ملوان حریف پر قدرتی است

مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان در ارتباط با آخرین شرایط تیم خود توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در ارتباط با آخرین شرایط تیم خود قبل از پایان برگزاری هفته سی ام لیگ برتر اظهار کرد: شرایط تیم ما امسال فرق کوچکی با فصل گذشته دارد. سال گذشته تقریباً تمامی ساز و کار صعود ما به رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در هفته پایانی لیگ برتر دست خودمان بود و در انتها توانستیم به لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم، اما امسال شرایط تفاوت دارد. رتبه تیم‌ها به دیدار‌های رقیبانشان هم بستگی دارد. فولاد، گل‌گهر و حتی تراکتور در این قضیه برای کسب سهمیه پلی‌آف آسیا مستثنی نیستند. با این وجود مبارزه را تا لحظه آخر ادامه می‌دهیم.

سعید آذری درباره حواشی پس از بازی با صنعت نفت آبادان و موضع این باشگاه نسبت به صحبت‌های پورموسوی درباره نکونام افزود: روز گذشته مواضع خود را به شکل رسمی اعلام کردیم و درباره اظهارات غیرتخصصی و غیرمسئولانه از طرف برخی عزیزان، حق را برای خود لحاظ کردیم. امور حقوقی باشگاه هم پیگیر ماجرا هست.

آذری در مورد اظهارنظر سیروس پورموسوی مبنی بر اینکه اجازه نمی‌دهم جواد نکونام در خوزستان مربیگری کند، گفت: همیشه در گفتگو با رسانه‌ها حوزه اظهارنظر خود را به بحث مدیریتی ورزش معطوف می‌کنم. در مورد اظهار نظر سرمربیان محترم، سرپرست‌ها، بازیکنان و عواملی که در حد مدیریت یک باشگاه نیستند، سعی می‌کنم در صورت امکان اظهار نظر نکنم. این هم از مواردی است که باید شأن مدیر باشگاه رعایت شود.

او ادامه داد: عزیزان ما در تمام باشگاه‌ها باید در تمام نشست‌های خبری سازوکار‌های ادامه جلسه که مشخص است را رعایت کنند. مسائل مطرح شده در این نشست‌ها درباره موارد فنی است. در این زمینه موارد مشخص شده و تصمیم‌گیرندگان در هر باشگاهی معلوم است. شرح وظایف اعضای محترم هیأت مدیره و مدیرعامل برای انتخاب سرمربی و اینکه چه کسانی در حال فعالیت در باشگاه‌ها هستند و در آینده چه نفراتی کار می‌کنند، مشخص شده و به هیأت مدیره، مجمع هر باشگاهی مربوط می‌شود. اگر مقداری تمرکزمان را روی حوزه فعالیت خود بگذاریم بهتر است.

به تمام بازیکنان خود احتیاج داریم

مدیرعامل باشگاه فولاد درباره لیست این تیم در فصل آینده گفت: در جلسه هفته گذشته هیأت مدیره اعضا کاملا از جواد نکونام و باشگاه حمایت کردند. صد در صد ۲ مسابقه دیگر باید برگزار کنیم و احتمال دارد به فینال جام حذفی برویم. در این شرایط به تمام نیرو‌های خود احتیاج داریم. اگر پنجره نقل و انتقال تابستانی باشگاه فولاد بسته بماند طبیعی است کسی از ما جدا نمی‌شود و تمام بچه‌ها باید برای فصل آینده تلاش کنند.

آذری درباره قرعه این تیم در جام جذفی گفت: هر ۴ تیم شانس برابری در این مرحله دارند. بازی ملوان مقابل خیبر خرم‌آباد را تماشا کردیم. مازیار زارع و پژمان نوری و همکارانشان روح جدیدی در این تیم دمیده‌اند و از این ۲ قهرمان سابق تیم ملی تشکر می‌کنم که این تیم را زنده نگه داشتند.

وی خاطرنشان کرد: هواداران ملوان می‌دانند تیم قدرتمندی دارند. فوتبالی هم که از این تیم مقابل خیبر دیدیم کلاسیک، رو به جلو و منظم بود. با وجود میزبانی تضمینی در مورد اینکه در یک مسابقه برنده باشیم یا شانس کم و زیادی داشته باشیم وجود ندارد. بازی سختی است و تنها چیزی که به آن فکر می‌کنیم در شرایط فعلی مقابل با ملوان است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.