سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۳ مصدوم و ۲ فوتی در حوادث ۲۴ ساعت گذشته استان اصفهان

رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: حوادث ۲۴ ساعت گذشته در استان اصفهان ۱۳ مصدوم و دو فوتی داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، غفور راستین رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به مهم‌ترین حوادث ۲۴ ساعت گذشته استان اصفهان گفت: ساعت ۱۵ روز گذشته تصادف زنجیره‌ای در محور تیران – ورپشت به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شد.

او با بیان اینکه در این حادثه یک دستگاه وانت مزدا، سواری سمند، کامیون بنز، سواری پراید، موتور سیکلت و عابر پیاده با یکدیگر برخورد کرده‌اند، ادامه داد: در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد.

رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان همچنین به مصدومیت ۷ نفر در این حادثه اشاره کرد و ابراز داشت: در این حادثه سه آقا و سه خانم و یک کودک دچار مصدومیت شدند که به بیمارستان بهنیا تیران منتقل شدند.

اوافزود: برای امدادرسانی به این حادثه دو کد اورژانس اعزام شد.

راننده کامیون متواری شد

راستین همچنین به حادثه تصادف پراید و کامیون در محور اصفهان – مبارکه روبه روی روستای دهسرخ اشاره کرد و ادامه داد: این حادثه نیز ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه شامگاه دوشنبه به مرکز اورژانس استان اصفهان اعلام شد.

او با بیان اینکه در این حادثه کامیون پس از برخورد با پراید از محل حادثه متواری شد اضافه کرد: برای امدادرسانی به این حادثه نیز دو کد اورژانس اعزام شد.

رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان با بیان اینکه ۶ نفر شامل دو نفر آقا و چهار نفر خانم مصدوم شدند، تصریح کرد: مصدومان این حادثه به بیمارستان محمدرسول‌الله مبارکه منتقل شدند.

مرد ۶۰ ساله غرق شد

او همچنین به حادثه غرق شدگی در اصفهان اشاره کرد و گفت: این حادثه نیز ساعت ۶ و ۳۲ دقیقه بامداد به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شد.

راستین اضافه کرد: این حادثه در سده لنجان - پارک ساحلی اتفاق افتاد ابراز داشت: مرد ۶۰ ساله در این حادثه جان خود را از دست داد.


منبع:مهر

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.