سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کتابخانه‌های عمومی بوشهر ۱۸۵ برنامه ویژه عید غدیر برگزار می‌کند

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر از برگزاری ۱۸۵ برنامه فرهنگی در دهه امامت و ولایت و به مناسبت عید سعید غدیر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عباس نعمتی سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر با تبریک دهه امامت و ولایت بیان کرد: عید غدیر خم نهایت رحمت و برکت است و نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه‌داران امامت به شمار می‌رود.

او افزود: تشریح و تبیین واقعه غدیر به عنوان زیربنای فرهنگ غنی اسلامی و تشیع در جامعه اسلامی برای نسل جوان و آینده ساز در قالب برنامه‌های فرهنگی و دینی ضروری است.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر عنوان کرد: همزمان با این ایام ۱۸۵ برنامه فرهنگی به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر برگزار می‌شود که از جمله مهم‌ترین آن‌ها برگزاری مسابقات نقاشی، مسابقه کتابخوانی اسرار غدیر، مسابقه کتابخوانی خطبه غدیر، قرائت و شرح خطبه غدیر، نشست‌های کتابخوان تخصصی با موضوع غدیر، جشن دهه امامت و ولایت همراه با افتتاح محافل قرآن و عترت، نشست شعرخوانی و تجلیل از خیر کتابخانه ساز تازه درگذشته، زنده‌یاد الله کرم لیراوی است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.