سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبرسانی به ۴۵ شهر و روستای خوزستان با کمک شرکت نفت و گاز آغاجاری

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری از آبرسانی روزانه به ۴۵ روستا و شهر در جنوب شرق خوزستان از سوی این شرکت خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پژمان قضائی‌پور ، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری گفت: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری دارای تأسیسات آبرسانی مهمی است که برای تأمین آب تأسیسات، واحد‌های عملیاتی و منازل سازمانی احداث شده‌اند، اما با هدف عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، حدود ۶۰ درصد آب تولیدی این شرکت به صورت مستمر و روزانه به شهر‌ها و روستا‌های مناطق پیرامونی اختصاص می‌­یابد.

او افزود: تعداد ۳۰ روستا از توابع شهرهای بهبهان، هندیجان و امیدیه به صورت روزانه و مستمر از آب تولیدی آبرسانی سردشت زیدون با مجموع دبی ۲۰ هزار متر مکعب بهره­ مند می‌شوند.

قضای پور افزود: مقدار آب تولیدی تلمبه­ خانه جایزان ۱۷ هزار متر مکعب در روز است که حدود ۶ هزار متر مکعب از این آب به شهر جایزان و روستا‌های تابعه و شهرک آزادی اختصاص می‌یابد و تولید روزانه این واحد آبرسانی ۱۸ هزار و ۵۰۰ متر مکعب است که ۳ هزار متر مکعب آن به مصرف روستا‌های آب باران - سربند- کوی ابوذر میانکوه و نمره یک میانکوه می‌رسد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری تصریح کرد: با هماهنگی به عمل آمده با شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب یک‌دستگاه تانکر با ظرفیت ۱۸ هزار متر مکعب به مدت سه ماه تا پایان فصل تابستان جهت روستا­های تحت تنش آبی در شهرستان رامشیر اختصاص یافت و در روز‌های پیش‌رو نیز بنا به درخواست فرمانداری امیدیه دو دستگاه تانکر آب سیار جهت روستا‌های بخش مرکزی امیدیه آماده همکاری است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.