سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیمارستان آیت الله خوانساری اراک برای تکمیل فاز سوم ۱۵ میلیارد تومان نیاز دارد

رییس مجمع خیرین بیمارستان آیت الله خوانساری اراک گفت: تکمیل فاز ۳ این بیمارستان ۱۵ میلیارد تومان نیاز دارد.

همتی رییس مجمع خیرین بیمارستان تخصصی درمان سرطان آیت الله خوانساری اراک در حاشیه  نشست اعضای هیات امنای این بیمارستان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  گفت: برای تکمیل فاز ۳ بیمارستان آیت الله خوانساری ۱۵ میلیارد تومان نیاز است.

همتی افزود: شتاب روند تکمیلی طرح‌های درمانی خیرساز استان مرکزی نشان از روحیه فداکاری و ایثار مردم استان دارد.

او اضافه کرد: برای موتورخانه این بیمارستانهم ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در نشست خیرین ۹ میلیارد تومان جمع اوری شد.

سید محمد جمالیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک هم گفت: امسال در سطح شهر اراک ۱۰ اورژانس کلنگ زنی شده که چهار پایگاه تاکنون به بهره‌برداری رسیده و ۶ پایگاه نیز در دستور کار است که تا پایان سال ۵۰ درصد آن‌ها نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

جمالیان افزود: سطح درآمد پزشکان متخصص استان در ماندگاری آن‌ها بسیار اثرگذار است و لذا نیاز است نیرو‌های متخصص در استان از حمایت کافی برخوردار باشند تا انگیزه آن‌ها برای خدمت به مردم دوچندان شود.

او اضافه کرد: نیرو‌های متخصص که وارد استان مرکزی می‌شوند، خانواده خود را به همراه نمی‌آورند و اگر کوچکترین کمبودی در حوزه تجهیزات مشاهده کنند دیگر تمایلی به ماندن در استان نخواهند داشت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: نزدیکی استان مرکزی و شهر اراک به پایتخت کشور نه تنها فرصت محسوب نمی‌شود بلکه بزرگترین تهدید در حوزه سلامت است.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.