سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تزریق واکسن کرونا برای بیش از ۳۲ هزار نفر در اندیمشک

فرماندار اندیمشک گفت: تا کنون به بیش از ۳۲ هزار نفر از شهروندان واکسن کرونا تزریق شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری، فرماندار شهرستان اندیمشک گفت: از شروع سراسری واکسیناسیون بر علیه کرونا تاکنون بیش از ۳۲ هزار نفر از شهروندان واکسن دریافت کرده اند که در این زمینه عملکرد مدیریت، پرسنل و کادر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قابل تقدیر است.

او افزود: در جهت رفاه حال شهروندان و همچنین تسریع در امر واکسیناسیون ۲ مرکز تجمیعی تزریق واکسن راه اندازی شده که در کنار ۱۱ پایگاه سلامت در کار تزریق واکسن به شهروندان را انجام می‌دهند.

جهانگیری تصریح کرد: روزانه و به طور متوسط ۲ هزار و ۵۰۰ واکسن به گر‌وه‌های سنی هدف در این شهرستان تزریق می‌شود که از نظر تعداد تزریق این شهرستان رتبه سوم را در بین شهر‌های استان خوزستان داراست.

رئیس ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونای اندیمشک با تقدیر از عملکرد مناسب و قابل قبول مجموعه شبکه بهداشت و درمان اعم از مدیریت، پرسنل و کادر درمانی و بهداشتی تصریح کرد: تلاش شبانه روزی و کار جهادی این مجموعه در کنار همکاری و همراهی خوب شهروندان موجب شده که روند تزریق واکسن به گروه‌های هدف بر اساس برنامه زمان بندی از سرعت بسیار خوبی برخوردار باشد.

این مقام مسئول ادامه داد: از ابتدای همه گیری این ویروس و با برنامه ریزی دقیق و هم افزایی همه اعضای ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا اقدامات مناسبی در جهت قطع زنجیره این ویروس در شهرستان صورت گرفته است.

رئیس شورای سلامت اندیمشک گفت: گروه‌های سنی که براساس اعلام وزارت بهداشت و درمان مشمول دریافت واکسن اعلام می‌شوند هر چه سریعتر با مراجعه به سامانه ثبت نام واکسن کرونا به نشانی https://salamat.gov.ir و نسبت تکمیل اطلاعات خواسته شده و دریافت نوبت تزریق واکسن اقدام نماید.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.