سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمیته امداد نهادی حمایتی، انقلابی و مردمی

استاندار کرمانشاه گفت : کمیته امداد به عنوان نهادی حمایتی، انقلابی و مردمی در بحران‌های زلزله و سیل در تأمین مسکن مددجویان تحت پوشش بسیار مطلوب کار کرد و این مهم برگرفته از تعهد، مسئولیت پذیری، تواضع و اخلاص مدیران این نهاد است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : در بحران زلزله کرمانشاه با مساعدت کمیته امداد در کمتر از ۲ سال پنج هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی شهری و روستایی برای مددجویان تحت پوشش در مناطق زلزله زده احداث شد.

او گفت : این نهاد برای ایجاد اشتغالزایی در استان کرمانشاه بسیار مطلوب عمل کرد و در سنوات گذشته از تمامی ظرفیت‌های ممکن برای توانمندسازی جامعه تحت پوشش و ایجاد اشتغال پایدار استفاده کرد که شایسته تقدیر است.

استاندار کرمانشاه از کمیته امداد به عنوان نهادی محبوب و مردمی نام برد که در حال حاضر بیشترین خدمات را به مردم مستعضف و آسیب دیده ارائه می‌دهد.

بازوند از نقش کمیته امداد در کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش خودباوری و خوداتکایی در بین مددجویان با اجرای طرح‌های اشتغالزایی و مهارت آموزی تشکر کرد و گفت: کمیته امداد ظرفیت بزرگی برای تداوم روند کاهشی نرخ بیکاری دارد و در واقع کمک به کمیته امداد به نوعی تلاش در جهت پیشبرد اهداف استان است و حتماً این حمایت را ادامه می‌دهیم به گونه‌ای که تمامی پویش‌های همدلی و کمک‌های مومنانه با محوریت این نهاد انجام شده است.

استاندار کرمانشاه، تواضع، اخلاص، صداقت و دلسوزی را از ویژگی‌های مدیران کمیته امداد خواند و افزود: این نهاد به عنوان یکی از یادگار‌های ارزشمند امام راحل (ره) بدون حاشیه و با پویایی و تلاش مستمر مشغول خدمتگزاری است و همیشه مدیرانی کوشا، جهادی و انقلابی داشته که برای تحقق مطالبات مردم خالصانه کار کرده اند.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.