سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هوشمند سازی خدمات قضایی در اشکذر

فرماندار شهرستان اشکذر گفت: خدمات قضایی شهرستان اشکذر هوشمندسازی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، هادی هادی نسب، فرماندار اشکذر در نشست هوشمندسازی خدمات قضایی که معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کل استان نیز حضور داشت، گفت: توسعه استفاده از سامانه‌های الکترونیک در قوه قضاییه نقش بسیار اثرگذاری در سرعت و سهولت خدمات قضایی دارد و از هیچ کمک و حمایتی در این زمینه دریغ نخواهیم کرد.

هادی‌نسب با اشاره به ضرورت دقت و سرعت انعکاس تحقیقات و گزارش‌های ضابطین قضایی به دادگستری افزود: توسعه استفاده از سامانه‌های الکترونیک در قوه قضاییه نقش بسیار اثرگذاری در سرعت و سهولت خدمات قضایی خواهد داشت.

فرماندار اشکذر بیان کرد: تحقق دادرسی‌های الکترونیک بویژه در شرایط کنونی شیوع بیماری کرونا، تسهیل دسترسی مردم به عدالت و حفظ کرامت انسانی و افزایش رضایتمندی عمومی را در پی خواهد داشت و در این راستا ازهیچ حمایتی دریغ نخواهیم کرد.
سعیدرضا پارسائیان معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کل استان در این نشست با اشاره به ضرورت هوشمندسازی فعالیت‌ها و تسریع در انجام خدمات قضایی، اظهار کرد: تحقق هوشمندسازی فعالیت‌های قضایی براساس سند تحول قوه قضاییه، کاهش مراجعات مردم، کاهش زمان و هزینه رسیدگی، افزایش سرعت و دقت در رسیدگی به پرونده‌ها وافزایش میزان رضایت‌مندی دوسویه را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.