سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشرفت 55 درصدی خط ۶۳ کیلو ولت بندر شهید رجایی

طرح زمینی کردن خط ۶۳ کیلو ولت بندر شهید رجایی با پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصدی در حال اجرا است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،علی رضا محمدی‌کرجی ران ، مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به اجرای طرح خط 63 کیلو ولت در بندرشهید رجایی گفت: اجرای این طرح مهم با هدف جمع‌آوری خط دو مداره هوایی موجود و آزادسازی حریم خط هوایی در اراضی پشتیبانی بندر شهید رجایی و افزایش ایمنی خط در حال اجر است.

محمدی‌کرجی ران با اشاره به حوادث ایجاد شده در چند سال اخیر به دلیل برخورد ماشین‌آلات به برج‌های خطوط انتقال،افزود: خطوط انتقال زمینی از ایمنی بیشتر و خطرات کمتری برخوردارند و احتمال قطع برق و خاموشی در این روش بسیار کمتر است.


بیشتر بخوانید؛ 


او با اشاره به برآورد مالی ۷۵۰ میلیارد ریالی طرح زمینی کردن خط ۶۳ کیلو ولت بندر شهید رجایی، افزایش توان انتقالی خط به میزان تقریبی سه برابر را از دیگر مزایای اجرای این طرح عنوان کرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان مدت زمان تکمیل طرح زمینی کردن خط ۶۳ کیلو ولت بندر شهید رجایی را ۱۴ ماه اعلام و پیش بینی کرد: این طرح تا پایان سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری برسد.

محمدی‌کراجی‌ران گفت: با بهره‌برداری از این طرح ضمن افزایش توان انتقال خطوط برق شاهد کاهش حوادث احتمالی در مجتمع بندری شهید رجایی نیز باشیم.

انتهای خبر / ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.