سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب رتبه اول توسط ۱۷ بیمارستان کردستان در ارزیابی وزارت بهداشت

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت:در چهارمین دوره ارزیابی جامع اعتباربخشی ملی بیمارستان‌های وزارت بهداشت ,17 بیمارستان کردستان رتبه اول را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، صدیق جدید الاسلامی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهارداشت: چهارمین دوره ارزیابی جامع اعتباربخشی ملی بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کردستان همزمان با سایر بیمارستان‌های سطح کشور که از دی ماه سال ۹۸ آغاز و با توجه به شرایط همه گیری بیماری کووید-۱۹، فرآیند ارزیابی آن متوقف شد در نهایت ارزیابی مجدد از بهمن ماه سال گذشته از سر گرفته شد.

جدید الاسلامی  خاطر نشان کرد: در این بازه زمانی با توجه به انجام بیش از ۸۰ بازدید نظارتی توسط کارشناسان اداره نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان از بیمارستان‌های سطح استان کردستان اعم از دانشگاهی و غیر دانشگاهی همه نواقص، نقاط قابل بهبود فرایندی و عملکردی بیمارستان‌ها در حوزه‌های تخصصی احصاء و راهکار‌های اصلاحی و پیشنهادی جهت ارتقا عملکرد به صورت پسخوراند به بیمارستان‌ها ارائه شد.

او  گفت: پس از اتمام خود ارزیابی، ارزیابی داخلی توسط ارزیابان دانشگاهی، ارزیابی وزارتی توسط ارزیابان اعزامی از سوی وزارت متبوع و رسیدگی به اعتراضات بیمارستان‌ها، از مجموع ۱۶ بیمارستان دانشگاهی استان ۱۵ بیمارستان موفق به کسب درجه یک و یک بیمارستان درجه دو را کسب کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: همچنین از مجموع چهار بیمارستان غیردانشگاهی (خصوصی، تابعه تامین اجتماعی، تابعه نیرو‌های مسلح) ۲ بیمارستان موفق به کسب درجه یک و ۲ بیمارستان درجه دو را کسب نمودند.

جدید الاسلامی ادامه داد: بنابراین در چهارمین دوره ارزیابی جامع اعتباربخشی ملی بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی  ۱۷ بیمارستان کردستان رتبه اول را در این ارزیابی کسب کردند.

او با بیان اینکه در اجرای این امر مهم حوزه کارشناسی معاونت بهداشتی و غذا و داروی دانشگاه همکاری لازم را داشته‌اند، ادامه داد: با توجه به مشارکت فعالانه معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، منابع مالی مورد نیاز جهت تهیه تجهیزات پزشکی سرمایه‌ای، تعمیر و بهسازی فضا‌های فیزیکی و ارتقاء فرآیند‌های کاری و ... تامین شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان در پایان یادآور شد: درآمد اختصاصی بیمارستان‌ها و به تبع آن درآمد دانشگاه مستقیماً با درجه اعتباربخشی بیمارستان در ارتباط است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۰۵ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
آره!!!!!