سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح هفدهمین خانه هلال در بیرجند

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند گفت: هفدهمین خانه هلال شهرستان بیرجند در روستای سنگ آباد افتتاح شد.

ذاکریان رئیس جمعیت هلال احمر بیرجند در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: یکی از برنامه های راهبردی هلال احمر خراسان جنوبی، توسعه خانه‌های هلال و مدیریت بحران روستایی و شهری است.

او افزود: با توجه به وضعیت و شرایط حادثه خیزی استان و همچنین نقش مؤثر خانه‌های هلال در افزایش تاب آوری، راه اندازی و تقویت خانه‌های هلال در محلات شهری و روستایی و به ویژه در مراکز دهستان‌ها یک ضرورت انکارناپذیر است.

ذاکریان با بیان اینکه هفدهمین خانه هلال بیرجند با مشارکت دهیاری روستای سنگ آباد تجهیز و راه اندازی شد، بیان کرد: خانه‌های هلال تمامی خدمات شعب جمعیت هلال احمر را در سطح روستا‌ها به مردم ارائه می‌دهند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند جذب و آموزش را از مؤلفه‌های هدف گذاری شده در خانه‌های هلال عنوان کرد و ادامه داد: خانه‌های هلال مناسب‌ترین روش برای توانمندسازی ساکنان مناطق روستایی است و این مهم باید به صورت جدی پیگیری شود.

او تصریح کرد: حمایت درمانی از بیماران نیازمند، جمع آوری کمک‌های مردمی و توزیع بسته‌های غذایی بین نیازمندان و ارائه خدمات آموزشی و فرهنگی از جمله اقدامات خانه‌های هلال است.

انتهای پیام/ س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.