سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبر داد؛

تکمیل ظرفیت بیمارستان های هرمزگان در پی سونامی کرونای هندی

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از کمبود تجهیزات و تخت بیمارستانی به دلیل افزایش بیماران بد حال کرونایی در استان خبر داد.

فاطمه نوروزیان، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،گفت:تقریبا همه تخت های بیمارستان های استان پر شده و در صورت ادامه روند افزایشی ابتلا به کرونا در بستری کردن بیماران کرونایی دچار مشکل خواهیم شد.

نوروزیان افزود: شمار بیماران کرونایی نیازمند به بستری شدن بیش از شمار بیمارانی است که ترخیص می‌شوند وبا کمبود تخت در بیمارستان‌ها مواجه هستیم.

او بااشاره به این که درحال حاضر حتی در راهرو‌های بیمارستان بیماران را بستری میکنیم، گفت: طی چند روز اخیر به دلیل کمبود تخت مجبور شدیم برخی بیماران را برای بستری پذیرش نکنیم واین افراد روزانه برای دریافت دارو به بیمارستان مراجعه می‌کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود:از فروردین تا کنون ۴۷۰ تخت بیمارستانی به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان افزوده شده است.

نوروزیان با اشاره به کمبود تجهیزات و کادردرمان در بیمارستان‌ها گفت:اکنون هزار و ۲۶ تخت ویژه در بیمارستان‌های استان داریم وبا توجه به روند افزایشی ابتلا به کرونا دراستان نیاز به ۱۰۰ تخت دیگر هم داریم.

انتهای پیام/ر

 

برچسب ها: کروناویروس ، کووید 19
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.