سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۱۱۰ برنامه همزمان با عید غدیر در استان همدان

۱۱۰ عنوان برنامه متنوع به مناسبت دهه ولایت و عید غدیر در استان همدان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهدی صلواتیان، مسئول ستاد مردمی جشن عید غدیر در همدان اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ علوی و تعظیم شعائر مذهبی، پیاده روی خانوادگی عید غدیر ساعت ۱۸ هفتم مرداد از محل مزار شهدای گمنام در پارک مردم همدان آغاز می شود و سپس با تجمع در میدان امام خمینی و سخنرانی امام جمعه همدان پایان می‌یابد.

او افزود: در این مراسم که همراه با نورافشانی و اجرای سرود است هزینه سفر به مشهد مقدس به قید قرعه به ۷۲ نفر از شرکت کنندگان اهدا می‌شود.

مسئول ستاد مردمی جشن عید غدیر در همدان با بیان اینکه یکی از سنت‌های حسنه در این عید بزرگ سنت غذا دادن به افراد است، از امکان مشارکت خیران و نذرکنندگان در پویش «نذر غدیر» به منظور تهیه و توزیع ۳۱۳ هزار وعده غذا در روز عید سعید غدیر و برای توزیع بین محرومان حاشیه شهر همدان خبر داد.

مهدی صلواتیان افزود: مردم استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود برای شرکت در اطعام و نذر غدیر به شماره کارت ۵۰۲۲۲۹۱۳۰۳۷۰۷۱۸۴ به نام ستاد مردمی غدیر استان واریز کنند.

او همچنین با اشاره به حرکت ۳۱۳ کاروان شادی درروستا‌های استان همدان بیان کرد: در روز‌های چهارم، ششم و نهم مرداد این کاروان‌ها به اجرای برنامه می‌پردازند.

دبیر ستاد مردمی غدیر استان همدان با بیان اینکه جشن بازسازی واقعه غدیر خم در عصر روز هشتم مرداد با حضور مردم در محوطه باغ موزه دفاع مقدس و نیز سایر شهرستان‌ها برگزار می‌شود، گفت: همچنین جشن بزرگ عید غدیرخم با برنامه‌های متنوع ویژه بانوان روز چهارشنبه ششم مرداد ساعت ۱۸ در استادیوم قدس برگزار می‌شود.

مهدی صلواتیان افزود: همه آیین‌های مرتبط با جشن عید بزرگ غدیر بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا، با اجرا و رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی به خصوص اصل فاصله گذاری اجتماعی، حضور در فضای باز و جمعیت محدود برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/د

برچسب ها: دهه ولایت ، عید غدیر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.