سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تامین جهیزیه رایگان برای زوج های جوان لامردی از سوی گروه جهادی

مسئول گروه جهادی آتش به اختیار لامرد و مهر از آغاز طرحی خبر داد که طی آن برای زوج های جوان نیازمند جهیزیه رایگان تهیه می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، داوود محمدی ، مسئول گروه جهادی آتش گفت: ازدواج به عنوان راه حلی اجتماعی و پسندیده برای سامان دادن و ثبات بخشیدن به زندگی و اهرمی برای رهایی از گناه و تباهی است.

او بیان کرد: در سال‌های اخیر غلبه فرهنگ برگزاری جشن‌های پر هزینه و توجه به حاشیه‌های کم ارزش در مقوله ازدواج و تحمیل هزینه‌های گزاف به طرفین، سبب افزایش سن ازدواج و بروز آسیب‌های اجتماعی شده و مهم‌تر از همه جامعه را با مشکلات فراوان در زمینه تشکیل خانواده مواجه ساخته است.

محمدی تصریح کرد: در این بین جهیزیه یکی از مهمترین نیازهای زوج‌ها برای شروع یک زندگی مشترک است که در این شرایط بد اقتصادی بسیاری از خانواده‌های کم بضاعت توانایی تهیه آن را ندارند و کمک خیران می‌تواند بسیاری از مشکلات شروع زندگی  زوج‌ها را برطرف کند.

مسئول گروه جهادی آتش ادامه داد: گروه جهادی آتش به اختیار به عنوان یک نهاد اجتماعی و به منظور انجام وظایف و ماموریت‌های ذاتی خود در یاری رسانی به نیازمندان و رفع نیازهای مختلف آنان، برنامه وسیعی برای تامین بخشی از هزینه‌های ازدواج در خانواده‌های نیازمند با رویکرد تحکیم و تقویت بنیان خانواده تدارک دیده است.

او افزود: کمپین حس زندگی برای این امر راه اندازی شده که با پرداخت ماهیانه ۱۰ هزار تومان بتوانند در این امر خدا پسندانه شریک باشند.

محمدی اضافه کرد: در اولین مرحله این طرح مردمی موفق شدیم برای ۵ زوج نیازمند هر کدام  به مبلغ ۲۵ میلیون تومان هزینه جمع آوری کنیم.

مسئول گروه جهادی آتش  اظهار کرد: یخچال، اجاق گاز، لباسشویی، کولر، موکت، لوازم آشپزخانه و سایر مایحتاج از جمله اجناسی بود که تهیه و در اختیار این زوج ها قرار گرفت.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.