سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حدادی: امیدوارم رکورد خوبی در المپیک ثبت کنم/ متاسفانه تست کرونای پیرجهان مثبت شد

پرتابگر المپیکی کشورمان قبل از عزیمت به مسابقات المپیک درباره وضعیت خود توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احسان حدادی ، پرتابگر المپیکی کشورمان درباره وضعیتش قبل از عزیمت به مسابقات المپیک توکیو اظهار کرد: سختی‌های زیادی در این راه کشیدیم و مسیر توکیو ۲۰۲۰ پستی و بلندی‌های زیادی داشت. آسیب ها، سختی‌ها و  رفت و آمد‌هایی در این راه داشتیم و منتظر بودیم تا المپیک توکیو لغو شود، اما این رقابت‌ها با یک سال تاخیر برگزار می‌شوند. اتفاقات خیلی  بدی در المپیک توکیو رخ می‌دهند و متاسفانه مهدی  پیرجهان یکی از قهرمانان خوب خود را در این سفر در کنارمان نداریم و امیدوارم که جواب تست او خیلی سریع منفی شود تا بتوانیم شاهد مسابقه اش در المپیک باشیم.

حدادی گفت: خوشحال هستم که چهارمین المپیک خود را تجربه می‌کنم و امیدوارم در این مسابقات رکورد خوبی را ثبت کنم. هر چند مصدومیت زیادی دارم، اما به خاطر دو و میدانی و ورزش کشورمان در مسابقات المپیک شرکت می‌کنم و امیدوارم بهترین نتیجه را بگیرم. از همه مردم می‌خواهم که برای ما دعا کنند و انرژی مثبت بفرستند که همه بتوانند دست پر برگردند و در این شرایط بتوانند دل مردم را شاد کنند.  

حدادی درباره این که در  روز‌های سخت کار‌های بزرگ از او دیده ایم، گفت: امیدوارم هر چه صلاحم است، در رقابت‌های المپیک رقم بخورد. شاید آخرین المپیک من باشد یا نباشد، اما امیدوارم هر چه خیر است،  اتفاق بیفتد.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.