سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کانون کارآفرینی، اتاق فکر پیشرفت و توسعه استان کرمانشاه

استاندار کرمانشاه گفت: کانون کارآفرینی می‌تواند اتاق فکری برای پیشرفت و توسعه استان باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،استاندار کرمانشاه در نشست کارگروه کانون کارآفرینی استان گفت: ظهور توانمندی‌های استان بدون فعالیت بخش خصوصی معنا پیدا نمی‌کند و کارآفرینی باید در استان فرهنگ سازی شود.

بازوند از افزایش سپرده‌های مردمی در بانک‌ها از ۱۱ هزار میلیارد به ۲۸ هزار میلیارد تومان خبر داد و افزود: اقتصاد استان نباید بانک محور باشد بلکه باید سرمایه وارد استان شود.

او گفت: اگر به دنبال کم رنگ کردن تحریم‌ها هستیم باید به سمت جهش تولید گام برداریم.

بازوند با اشاره به اینکه کانون کارآفرینی استان با داشتن اتاق فکر و پشتوانه علمی قوی می‌تواند در کاهش نرخ بیکاری موثر باشد گفت: اگر آموزش و بازار یابی به خوبی انجام شود ایجاد شغل و تولید بعد از مدت کوتاهی به رکود نمی‌انجامد.

سنجابی رئیس کانون کارآفرینی استان نیز گفت: کانون کارآفرینی در استان از سال ۹۱ فعالیت خود را به عنوان ششمین کانون در سطح کشور آغاز کرده است و هم اکنون ۲۲۰ نفر عضو دارد که از این تعداد ۱۲۰ نفر آن کارآفرین هستند.

او افزود: آموزش، راه اندازی و توسعه کسب و کار به متقاضیان قبل از دریافت تسهیلات، راه اندازی کسب وکار‌های نوآورانه و ارائه مشاروه‌های بازاریابی امری ضروری است که در این کانون به آن توجه می‌شود.

عزیزی مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه نیز از ثبت نام چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان خبر داد و گفت: تاکنون ۲۴۲ نفر از ۱۴ شهرستان استان در این جشنواره ثبت نام کرده اند که تنها اطلاعات ۲۳ کارآفرین بطور کامل ثبت شده است و نواقص ثبت نام کارآفرینان در بارگذاری باید برطرف شود.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.