سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نتایج هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور با برگزاری ۳ دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ساحلی با برگزاری ۳ دیدار پرگل پیگیری شد. دیدار‌های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ساحلی ۲۰ گل و ۵ پنالتی را به همراه داشت.

شاهین خزر رودسر ۳ - پاس گناوه ۲

در اولین دیدار بازی‌های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ساحلی شاهینی‌ها توانستند تیم فوتبال ساحلی پاس گناوه را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهند. تیم فوتبال ساحلی شاهین خزر رودسر با کسب این ۳ امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار گرفت، اما در آن سوی میدان پاسی‌ها با این باخت در رده پنجم جدول گروه یک لیگ برتر فوتبال ساحلی قرار گرفتند.

شهرداری بندرعباس ۷ - ایفا اردکان ۷ (ضربات پنالتی : ۲ - ۳)

در دومین بازی هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ساحلی تیم‌های شهرداری بندرعباس و ایفا اردکان به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار با نتیجه ۷ - ۷ مساوی شد، اما در ضربات پنالتی تیم فوتبال ساحلی ایفا اردکان توانست با نتیجه ۳ بر ۲ تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس را شکست دهد. تیم ایفا اردکان با این برد ۴ امتیازی شد و در رده دوم جدول گروه ۲ لیگ برتر فوتبال ساحلی قرار گرفت، اما تیم شهرداری بندرعباس با این باخت با یک امتیاز در رده چهارم جدول گروه ۲ لیگ برتر فوتبال ساحلی قرار گرفت.

فرش حداد اصفهان یک - سپاهان شهرداری سمنان صفر

در سومین دیدار لیگ برتر فوتبال ساحلی تیم‌های فرش حداد اصفهان و سپاهان شهرداری سمنان به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم فرش حداد اصفهان به اتمام رسید. تیم فرش حداد اصفهان با این برد ۶ امتیازی شد و در رده دوم جدول گروه یک لیگ برتر فوتبال ساحلی قرار گرفت، اما سپاهانی‌ها با این باخت در رده چهارم جدول گروه یک لیگ قرار گرفتند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.