سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از پوستر جشنواره کتابخوانی رضوی در همدان

در مراسمی از پوستر یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در همدان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره کتابخوانی رضوی، عاطفه زارعی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: امسال ششمین دوره‌ای است که نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور عهده‌دار برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی در سراسر ایران و به تبع استان همدان است. رونمایی از پوستر یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در همدان

او افزود: در پنجمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در استان همدان ۵ هزار نفر شرکت کردند و این تعداد هر سال افزایش یافت تا در نهمین دوره این جشنواره پیش از بیماری کرونا به ۶۲ هزار نفر رسید.

زارعی ادامه داد: سال گذشته با وجود این بیماری ۴۲ هزار نفر به صورت الکترونیکی در این رویداد فرهنگی که بزرگترین مسابقه کتابخوانی در کشور به حساب می‌آید، شرکت کردند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان تصریح کرد: در این جشنواره امکان شرکت برای سه گروه سنی کودک، نوجوان و بزرگسال به شیوه‌های مختلف از جمله سؤوالات چهار گزینه‌ای، پویش‌های فردی و گروهی و نقاشی فراهم است.

او ادامه داد: کتاب‌های این دوره جشنواره کتابخوانی رضوی به مانند دوره گذشته در سایت samakpl.ir به صورت رایگان قابل دانلود است و به صورت فیزیکی نیز در کتابخانه‌های عمومی به امانت داده می‌شود.

زارعی افزود: استان همدان تنها استانی در کشور است که یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی را با همکاری بنیاد مهدویت برگزار می‌کند.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.