سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کمیته بین المللی المپیک:

برای تشویق بسکتبالیست‌های ایرانی به ورزشگاه رفتم

سمیرا اصغری مقدم درباره حضورش در ورزشگاه محل بازی تیم‌های ملی بسکتبال ایران و جمهوری چک توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سمیرا اصغری مقدم، بازیکن تیم ملی بانوان بسکتبال افغانستان و عضو کمیته بین المللی المپیک که تماشاگر بازی تیم‌های ملی بسکتبال ایران و جمهوری چک بود، اظهار داشت: امروز برای تماشای بازی تیم‌های ملی ایران و جمهوری چک به ورزشگاه دارم. همیشه ورزشکاران ایرانی در هر رشته‌ای را تشویق می‌کنم. بازیکنان ایرانی نیاز به تشویق دارند و به همین دلیل در حد توانم بازیکنان ایرانی را تشویق می‌کنم و به این کار افتخار می‌کنم.

عضو افغانستانی کمیته بین المللی المپیک در ادامه گفت: باید زمینه پیشرفت جوانان را فراهم کنیم. من نه تنها از ورزشکاران افغانستانی، بلکه از تمام ورزشکاران حمایت می‌کنم.

اصغری مقدم درباره دیدار خود با سلطانی فر و صالحی امیری گفت: امروز با وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک ایران جلسه داشتیم و آن‌ها هم از این که ما ورزشکاران ایرانی را تشویق کردیم، خوشحال شدند. امیدواریم روابط ایران و افغانستان از طریق ورزش محکم‌تر و بیشتر شود و جوانان را به رقابت صحیح تشویق کنیم.


بیشتر بخوانید


او افزود: کمیته بین المللی المپیک هر سال جلسات عمومی برگزار می‌کند و ۲ جلسه قرار است همین روز‌ها برگزار شود و به همین دلیل من در توکیو حضور دارم. از آن جایی که خودم بسکتبالیست هستم، می‌توانم متوجه شوم که تیم ملی ایران در چه شرایطی قرار دارد و به همین دلیل برای تشویق این تیم به ورزشگاه رفتم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.