سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح پارک شهدای محیط بان در تبریز

پارک شهدای محیط بان در کلانشهر تبریز با حضور مسئولان استانی و با دستان فرزند محیط بان شهید بهرام حنیفی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، عباس‌نژاد مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح پارک شهدای محیط بان با قدردانی از تلاش‌های مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز گفت: محیط بانان شهید جهادگران بی ادعا و مخلص حفظ محیط زیست هستند.

 عباس‌نژاد افزود: احداث این پارک فرصتی مناسب برای ارج نهادن به تلاش‌های خالصانه و بی ادعای شهدای محیط بان و همچنین فرهنگ‌سازی در راستای حفظ محیط زیست این موهبت عظیم الهی است.

او گفت: در کشور یگان حفاظت محیط زیست ۱۴۵ محیط بان شهید و در استان چهار شهید را تقدیم حفاظت از عرصه‌های طبیعی کرده است.

او با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه " امروز فضیلت زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست" گفت: مردم عزیز ایران و استان آذربایجان شرقی قدردان ایثار و فداکاری‌های محیط بانان شهید و جانباز و خانواده‌های معزز آنان بوده که اگر این ایثار‌ها نبود محیط زیست و تنوع زیستی حفظ نمی‌شد همه‌ ما در برابر این فداکاری و ایثار شهدا مسئول و مدیون هستیم.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان شرقی گفت: تلاش ما بر این است که با انجام و تداوم چنین اقداماتی زمینه اشاعه فرهنگ ایثار در حفظ محیط زیست باشیم.

 پارک شهدای محیط بان با مساحت دو هکتار و با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال به همت شهرداری کلانشهر تبریز در دامنه کوه عینالی و آخر کوی شهید بهشتی تبریز با حضور مدیران و مسئولین استانی و با دستان فرزند محیط بان شهید بهرام حنیفی افتتاح شد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.