سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حدادی: با تغییر سیستم مقابل تیم ملی بسکتبال چک به بازی بازگشتیم

ستاره تیم ملی بسکتبال ایران درباره دیدار این تیم مقابل چک در چارچوب رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون بسکتبال، حامد حدادی سنتر تیم ملی بسکتبال ایران پس از اولین دیدار تیم ملی مقابل جمهوری چک در المپیک توکیو اظهار داشت: متاسفانه بازی را بد شروع کردیم. در حمله و دفاع عجول بودیم. اشتباهات زیادی داشتیم، اما عملکرد ما در کوارتر سوم بهتر و در کواتر چهارم عالی شد. با تغییر سیستم، بازیکنان تیم جمهوری چک یک مقدار شوکه شدند و نمی‌دانستند باید چه کار کنند. همین باعث شد تا چندتا ضد حمله انجام دهیم و به بازی برگردیم. می‌توانستیم بازی را ببریم، اختلاف بسیار کم شده بود. این دیدار تجربه خوبی برای ما و بازیکنان جوان تیم بود، به نظر من اگر قبل از این مسابقات، بازی‌های تدارکاتی بیشتری برگزار می‌کردیم، می‌توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

حدادی اضافه کرد: در نیمه اول بدن‌های ما خواب و بازی ندیده بود، اما در نیمه دوم بدن‌های ما بیدار شد. خود من در نیمه اول بدنم خواب بود، با خوردن چند تنه شوکه شدم. مصدومیتی که داشتم کاملا برطرف نشده و با قرص مسکن بازی کردم. آسیب دیدگی من بسیار خاص است و نمی‌شود عمل کرد و فقط باید روند درمانی‌ را ادامه دهم.

ستاره تیم ملی بسکتبال ایران عنوان کرد: اگر قبل از مسابقات المپیک بازی‌های تدارکاتی بیشتری برگزار می‌کردیم، می‌توانستیم مقابل آمریکا و فرانسه بازی بهتری انجام دهیم. سعی می‌کنیم در دو دیدار آینده تا لحظه آخر بجنگیم. تفاوتی ندارد روند بازی به چه شکل باشد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.