سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جا به جایی یک میلیون و ۳۵۲ هزار تن کالا در استان اردبیل

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در ۴ ماهه نخست امسال یک میلیون و ۳۵۲ هزار تن کالا در استان اردبیل جا به جا شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رضا شیرین زاده، معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از شرکت‌های حمل ونقل شهرستان پارس آباد افزود: در مدت یاد شده یک میلیون و ۳۵۲ هزار تن کالا نیز در استان اردبیل جابجا شده است.

او با بیان اینکه بیشترین کالای استان از شهرستان‌های اردبیل، پارس آباد، نمین و بیله سوار جابجا شده از تلاش‌های شبانه روزی رانندگان قدردانی کرد و گفت: وضعیت حمل ونقل کالا و بار کاملا عادی و روان است.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در ۴ ماه گذشته ۱۰۲ هزار برگ بارنامه در استان صادر شده است.

شیرین زاده محصولات کشاورزی، سیمان، آب معدنی، انواع چوب و سوخت را عمده کالا‌های جابجا شده استان اردبیل عنوان کرد.

او فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با ۱۲ هزارو ۹۳۳ دستگاه ناوگان باری در استان را یادآور شد و تصریح کرد: حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل است

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل از فعالیت ۱۱ هزارو ۷۸۴ راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالای استان خبر داد و گفت: ۲۰۰ کامیون جهت حمل نهاده‌های دامی و کالا‌های اساسی ازاستان اردبیل به استان خوزستان اعزام شده است..

شیرین زاده افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا کلیه اقدامات لازم و پروتکل‌های بهداشتی به شرکت‌های حمل ونقل کالا و مسافر ابلاغ شده و نظارت ویژه‌ای نیز بر اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.